vrijdag 12 november 2010

Als tienertje al stout...

Het lijkt tegenwoordig normaler dan vroeger, maar ook ik liet mezelf vroeger als "volwassen" tiener al - stiekem - neuken door door jongetjes uit de buurt [bloos]... Ik had een buurjongetje die me mocht neuken als ie dat wou, en wat later zijn vriendje ook. Soms met zijn drietjes, dan mochten ze steeds om de beurt even hun stijve penis in mijn kutje stoppen. We deden dat het liefst als bij een van ons niemand thuis was, boven op bed. Ik naakt op mijn rug, opgetrokken benen, voeten breed uit elkaar, de beelden zitten nog helder in mijn hoofd. Als we met zijn drieën waren kropen ze dan om de beurt op me. Maar meestal was het met een van de twee. Niet allerlei standjes, maar gewoon recht op en neer. Dat voelde erg stout en daarom ook zo spannend. We deden het oplettend wat hun zaadlozingen betreft, maar - dom - zonder bescherming. Achteraf gezien een groot risico, maar gelukkig nooit zwanger geraakt.

4 opmerkingen:

  1. Mmmmm ik had graag jouw buurjongetje willen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Sonja,
    Ben jij weleens op de Kamasutrabeurs geweest?
    Wij gaan dan altijd naar het SC en ik weet zeker dat jij je daar ook zou vermaken samen met Peter.
    liefs,
    Henk en Moniek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt me weer heel erg geil gemaakt.

    (en het filmpje is ook niet mis...)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...