vrijdag 26 november 2010

Zomaar een beetje mezelf...

Peter komt vandaag iets later. Even tijd voor mijn dagboek.

Ik had afgelopen week een mailwisseling met een lezeres. Het ging o.a. over relaties, liefde en lust. Naar aanleiding van wat zij me over zichzelf vertelde schreef ik haar ook iets over mezelf. Een stukje tekst dat ik haar over mezelf schreef is eigenlijk wel leuk en passend om hier in mijn dagboek te publiceren.

Als een dronken sletje uit de bocht vliegen, hihi, ik doe niets liever... (zonder dronken te zijn dan). Ik kan wel goed een scheiding maken tussen houden van iemand en lust beleven aan/met iemand. Ik volg vooral mijn lichamelijke signalen (natuurlijk met verstand). Ik vind het heerlijk om genomen te worden, puur voor de lust. Als ik naar John kijk, een vriend, ik vind het steeds weer heerlijk als hij me neukt, daar mag hij zo vaak voor bij mij langs komen als hij maar wilt, maar ik zou er niet getrouwd mee kunnen zijn. En zo zijn er wel meer mannen in mijn leven geweest, en nu nog, ook vrouwen trouwens. Lekker lichamelijke bevrediging zoeken bij elkaar. Ik vind het heerlijk als een man geil op me is, dat maakt mij dan weer geil en daarmee is de cirkel rond, dan laat ik me heel gemakkelijk en graag neuken. Uiteraard wel in een sfeer van vertrouwen, ik wil niet openlijk als het hoertje van de wijk gezien worden (hoewel, in mijn fantasie...). Ik wil mijn gewone normale leven kunnen leiden. Als iedereen, werk/buurt, zou weten hoe graag ik seks heb wordt het waarschijnlijk behoorlijk onleefbaar voor me. Ik zie het al voor me, vrouwen die hun man in de gaten gaan houden als ik bij Albert Heijn de winkel in kom, mijn baas die me steeds met zijn pretoogjes helemaal zit uit te kleden op een vergadering, opwindend, maar onleefbaar. Maar in de beslotenheid van intimiteit ligt het anders, dan ga ik ontzettend graag helemaal los, ik zou niet weten wat ik moest beginnen als ik dat niet had. Het is geweldig om die twee totaal verschillende levens, die in mijn hoofd samenkomen, te kunnen leiden.

3 opmerkingen:

  1. een balans tussen beide werelden dus. en in de stoute wereld mogen we allemaal een beetje met je meegenieten...
    (heet redtube filmpje heb je weer uitgezocht. kon je het nog drooghouden? hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja,
    Wat een heerlijke verhalen. Wij maken in onze relatie ook verschil in lust en houden van. We zijn daarom het swingerswereldje gaan ontdekken. Dat is een heerlijke ervaring. Lekker geil zijn en heerlijk genieten van super heerlijke sex terwijl je daarnaast gewoon een normaal leven kunt hebben als een normaal gewoon gezin. Zou je trouwens best graag eens in de Albert Heijn willen ontmoeten hoor... Geniet van je intieme momenten en het heerlijke gevoel dat lust heet.

    Veel hete groetjes.. XXXX
    L & J

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker lief en lekker geil,dat is jou wel toevertrouwd zeg..mmh het smaakt naar meer Sonja !

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...