vrijdag 15 oktober 2010

hoe ongehoorder hoe lekkerder

Een leuke discussie heeft zich ontsponnen met een van mijn dagboeklezers. Hij stelde dat een groepsverkrachting iets ordinairs heeft, waardoor het misschien minder aantrekkelijk is dan andere vormen van groepsseks.

Het is waar dat een geënsceneerde groepsverkrachting neigt naar iets ordinairs. Maar dat maakt het voor mij juist zo opwindend.

Normaal ben ik een fatsoenlijke vrouw, maar in de beslotenheid van intimiteit houd ik van het ordinaire, gewoon lekker plat. Een groepsverkrachting zou ik ook alleen maar willen als het bekenden van me zijn, mensen die ik vertrouw.

Het is voor mij heel aangenaam om te weten dat ik met normale fatsoenlijke mensen te maken heb die in een intieme beslotenheid een alter ego tot leven brengen, waarin diepe oerverlangens ongeremd naar boven mogen komen, hoe ordinair en plat die ook zijn. De grens ligt voor mij bij pijn en (gebrek aan) hygiëne. Verder is het voor mij: hoe platter en ongehoorder hoe lekkerder.

In een sfeer van vertrouwen mogen mannen met me doen wat ze maar willen om zichzelf te bevredigen. En ze mogen me ook alles vragen te doen wat ze maar lekker vinden. Gevoelens van vernedering heb ik daar nog nooit bij gehad, integendeel, het vervult me van trots en geilheid als mijn vrouwelijkheid puur voor de lust wordt gebruikt, op wat voor manier dan ook.

7 opmerkingen:

  1. Je maakt het elke keer weer waar... die geweldige combinatie van intelligentie en geilheid. Het maakt het nog meer gerechtvaardigd om ongegeneerd te kunnen genieten.
    Heerlijk... ik kan je verhalen niet lezen zonder een waanzinnige stijve pik.
    Ben benieuwd of je al eens een plassex avontuur hebt meegemaakt en of je dat aantrekt.

    J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Sonja, wie wil jou nu niet beter leren kennen....aaaargh als ik er al aan denk :-p
    Je maakt al behoorlijk wat van die oerverlangens los, euh wat heet...los...mijn broek staat op knappen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n sessie zoals jij beschrijft is eigenlijk niet echt een verkrachting te noemen, meer een orgie, maar wel héél erg lekker!!

    Waanzinnig een omgeving met gelijkgestemde mensen die zich ongeremd laten gaan, op zoek naar hun grenzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt wel weer een heel lekker toppertje uitgezocht, sonja!
    heb je zelf ook een gewillig pijpmondje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuk verhaal Sonja!
    Ga zo door, ik ben verslaafd aan je prikkelende verhalen !

    Kusje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet echt een groeps'verkrachting' lijkt me.. Jij wil het, big difference.
    Desalniettemin, weer een erg eerlijke, open, blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Behalve een lekker geil "hoertje" een fatsoenlijke vrouw, hmmmmm, was jij Son maar mijn buurvrouw. Kan ik wanneer ik wil zo bij je binnen lopen om mijn spermazaad in je natte kutje pompen, blijven pompen tot de laatste druppel.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...