vrijdag 8 oktober 2010

Koffie met lekkers bij Els en John

Ik ben net terug. Ik heb boodschappen gedaan en kwam Els tegen. Ik ben met haar mee naar huis gegaan voor een kopje koffie... en John was ook thuis vandaag! Jééééé...

Wat ik bij de koffie heb gekregen? Een geweldige intieme verwennerij. Ik ben innig gekust door Els, in het bijzijn van John. Hij kwam naast me op de bank zitten en streelde over mijn blote benen (lekker weer vandaag), onder mijn rok, over mijn slipje. En Els maar tongen met me. Ik voelde met mijn hand opzij, greep over zijn broek heen zijn stijve beet. En toen zijn vingers onder mijn slipje. Ik voelde het vocht boven tussen mijn dijen lopen, ik hoorde hoe zijn vinger in mijn spleetje sopte. En Els intussen maar doorgaan met zoenen.

Heerlijk om zo intiem tussen dat echtpaar te zitten, mezelf aan hen over te geven. Ze mochten me helemaal aanraken, overal strelen en betasten, zoenen, knuffelen. Ik liet het toe, ik vroeg erom en ik zat aan hen, mijn hand bij John in zijn broek, bij Els aan haar borsten, en dan steeds dat zwoele zachte zoenen van Els terwijl John met zijn handjes aan mijn blote stoute plekjes zat.

En voor het afgelopen was, voor ik weer naar huis ging, de vraag van John, gewoon waar Els bij was: "Zou ik je nog even mogen neuken?" Wat een vraag, hij kent me toch? Onwillekeurig keek ik toch naar Els en ze knikte lachend, de schat.

Ik ging staan, slipje was al uit, ik boog voorover, steunend op de bank, gezicht vlak naast dat van Els. De rest deed John. Ik voelde hoe hij mijn rok opsloeg, ik voelde zijn vingers langs mijn lipjes strijken, toen even niets en daarna redelijk snel zijn eikel bij me naar binnen. Oeffffff... Ik zag aan Els haar gezicht dat ze er plezier in had mij (of John?) zo te zien. Ze kwam wat naar voor pakte mijn hoofd vast en kuste mijn hoofd overal terwijl John zich op me aan het bevredigen was. Dat was het mooiste moment dat ik sinds weken beleefd heb.

Ik ben nu net een paar minuten terug, nog steeds enorm nat en behoefte om het via Internet tegen iedereen te vertellen.

Straks komt Peter, en die mag het hele weekend ook weer met me, natuurlijk, net als John vanmiddag. Wat heerlijk, ik vind het zóóóóó lekker om geneukt te worden!


10 opmerkingen:

  1. heb je ook nog even tijd voor mij?? ;-)

    groet m_kleinhartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wow sonja! zoals jij het beschrijft krijg ik ook zin om jou eens een beurt te geven...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, ik moet in een andere "appie" boodschappen gaan doen....kom ik misschien die geile Sonja tegen :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. terwijl we dit samen lazen heb ik Moniek achterlangs genomen.
    zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmhhh, heerlijk om zo van het koffiegedeelte af te dwalen. Tot de verbeelding geschreven. Ik blijf maar lezen hier..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaah, terwijl mijn man mij ook achterlangs neemt en ik deze woorden type...mmmm...een geile virtuele orgie maak jij ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmm, in plaats van te typen kun je misschien ook aan een extra pikkie zuigen?! Neigt nog meer naar een (echte) orgie... :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jezus Son, heerlijk geil. Els die zich zo laat gaan en die jou en John zo laat begaan, dat had je 1 of 2 jaar geleden toch niet durven hopen. Ik kan me voorstellen dat je je in de 7e hemel voelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jezus Son, heerlijk geil. Els die zich zo laat gaan en die jou en John zo laat begaan, dat had je 1 of 2 jaar geleden toch niet durven hopen. Ik kan me voorstellen dat je je in de 7e hemel voelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geil Son, met hun meegaan om kopje kopje te nuttigen en je kutje met sperma vol te laten pompen.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...