vrijdag 1 oktober 2010

BDSM iets voor mij?

Het kwam in een mailtje met iemand vanmorgen even aan de orde: Is BDSM iets voor mij?

Ik heb er geen ervaring mee. Ik weet niet of het iets voor mij zou zijn. Tot op een bepaalde hoogte wel denk ik. Ik zou best wel eens naakt vastgebonden willen worden op een stoel, of staand, en dan door een groep mannen (en vrouwen mag ook) op allerlei manieren aangeraakt en betast willen worden, inclusief penetraties. Een soort vrijwillige "aanranding" en "groepsverkrachting", oeffff. Maar wel met een noodknop, als ik stop zeg moet het ook stoppen. Van het idee alleen al gaat mijn hart tekeer. Tjee, wie had ooit van Sonja durven denken dat ze best wel eens een groepsverkrachting zou willen ondergaan. Vastgebonden, als machteloos lustobject waar de groep zich helemaal op uitleeft. Heel geil idee...


3 opmerkingen:

  1. Gezien je eerdere blogjes verrast dit me niets. Je bent gewoon een geile donder en een hele lekkere ook!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sonja, tja die Sonja toch...het blijkt al een tijdje tussen de regels door dat er van alles door je geile hoofdje speelt.....
    Waarom er niet een keertje aan toegeven? Je vind het vreselijk spannend en die "groep" komt steeds weer terug in je gedachten, go for it, you only live once....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijkt me heerlijk om gedomineerd te worden. Het gevoel van totale overgave. Betast te worden zowel vaginaal als anaal.

    Gestraft worden als je teveel geniet.

    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...