vrijdag 17 september 2010

Memories

Soms denk ik met een beetje heimwee terug aan vroeger. Het is nu ook goed, maar toen was het anders, wilder. Ik had als student een behoorlijke groep leuke kennissen om me heen en ik was er niet blind voor dat een aantal jongens uit die groep graag met me naar bed wilden. In het begin waren het stille hints, gedartel om me heen, complimentjes, zoals dat in het uitgaansleven gaat. Ik vond dat leuk, liet me graag verleiden en kon uiteindelijk nooit de verleiding weerstaan. Ik belandde dus bijna altijd wel met zo'n jongen in bed. Natuurlijk hadden ze allemaal wel door wat voor gemakkelijke prooi ik voor hen was, dat besefte ik zelf ook wel. Mijn toegankelijkheid op dat gebied leidde er toe dat ze op den duur gewoon zonder omhaal gingen vragen of ik zin had om te vrijen en of ze met me mee naar mijn kamer mochten. Ik deed het het liefst op mijn eigen kamer, dat was vertrouwd. Ik liet het allemaal gebeuren, en het voelde goed, lichamelijk en geestelijk.

Wat ook begon te ontstaan en wat ik toeliet was dat ze buiten het gezichtsveld van anderen aan me zaten. Normaal gedrag natuurlijk bij het meisje (ik dus) dat je ook altijd zomaar mag neuken als je zin hebt. In de garderobe tussen de jassen, handen onder mijn rok, in mijn tietjes knijpen, tong in mijn mond, nieuwe neukafspraakjes maken. Het was niet één uitzondering, maar ze deden het allemaal,  Ik verdenk de jongens dat ze er onderling over spraken, want hun graaigrage gedrag was op den duur wel erg gemeengoed bij hen (tot mijn geile genoegen overigens, hoor).

Mijn vriendin Gerda met wie ik toen veel omging was ook zo. Die maakte er geen geheim van dat ze zich graag liet nemen. In het laatste jaar dat ik daar nog was deden we het soms ook groepsgewijs met een paar vaste knullen (drie). Gerda en ik hadden hen speciaal daarvoor geselecteerd. Bewust drie, om ze in een soort concurrentiestrijd te brengen, en om niet te hoeven wachten als een van hen even op adem moest komen na een zaadlozing. Wat waren we erg, Gerda en ik, in die tijd... bijna alles wat we deden en waar we het over hadden draaide om seks. En we zorgden er goed voor dat we helemaal niets te kort kwamen, mét of zonder jongens. Want met Gerda heb ik ook mijn lesbisch kant goed kunnen ontdekken. Zij is bi, net als ik.

Tja, en nu, het aantal is wat beperkter geworden. En ook de frequentie. Toen had ik soms wel een week achter elkaar iedere dag iemand die het met me deed. Dat moest dan 's-middags of vroeg in de avond en dan na een uurtje of twee weer ophoepelen, want ik had ook mijn nachtrust nodig.

Van lieverlee verandert het levensritme naar een andere frequentie. Dat voelt niet verkeerd, maar juist goed. Dat ik vroeger koos voor het hebben van seks ten koste van mijn studie-inspanningen voelt ook niet verkeerd. Ik heb genoten van het leven en voel nu geen gemis door het niet hebben van een bul.

En ook het idee, dat zowel Gerda als ik destijds ongetwijfeld bij de jongens over de tong gingen als de twee geile sletjes, die je altijd mocht neuken als je wilde, deert me niet want het was zo. Ik zag dat toen niet zo, maar nu - terugkijkend daarop - wel: het was feitelijk gewoon een vorm van gratis prostitutie wat we die jongens boden. Ik deed het puur uit behoefte aan het hebben van gemeenschap; ik wilde gewoon heel graag en vaak geneukt worden, en Gerda ook. En toch was er ook een vorm van vriendschap. Ik kende de jongens, en we gingen ook op andere manieren met elkaar om.

Enfin, memories...

6 opmerkingen:

  1. zo te lezen heb je er iig prettige herinneringen aan overgehouden en geniet je er nog steeds met volle teugen van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja het leven verandert en de verantwoordelijkheden die men moet dragen nemen toe. Je moet bijv. werken om in je behoeften te kunnen voorzien, een beetje leuk leven te leiden, etc. Dat brengt weer allerlei neveneffecten met zich mee zoals tijdgebrek.

    Op zich meen ik telkens te lezen dat je het nog redelijk voor elkaar hebt, toch?

    Maar een geruststelling wellicht. Als je echt weer meer gepakt wil worden staat er een heel "blogteam" achter je :-).
    Die staan te trappelen om je telkens de hemel in te neuken.

    Zoals je een keer schreef "zullen we ons aanbieden?" ;-) wie weet wat voor kampioensploeg op de training komt :-))

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je weet ons wel te plagen met je geile toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat voor memories. Heerlijk dat je ze met ons deelt. Volgens mij zit het nog steeds in je. Het is goed zoals het gaat, maar ik denk dat je de draad zo weer oppakt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ben benieuwd naar het 2e deel van het geile poldertube filmpje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmmm....lekkere meid ben je toch.
    Ik zie jou zo de rol van dat meisje spelen in je toppertje. Dan ben ik het kamermeisje dat jullie betrapt in deel 2 hihi;)

    Liefs en een hete zoen,

    B.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...