vrijdag 19 februari 2010

Seksuele activiteit

Een lezer van mijn dagboek stelde mij deze vraag:

Heb je eigenlijk ooit periodes gehad waarin je niet seksueel actief was? (en dan heb ik het natuurlijk niet over je kindertijd!) En tegenwoordig? Hoeveel dagen gebeurt het dat je er geen behoefte aan hebt?

Zolang ik serieuze seksuele gevoelens heb, ben ik seksueel actief geweest. Vanaf mijn tienerjaren al, het is begonnen met een vriendinnetje (experimenteren met zoenen en vingeren), daarna met buurjongetje (die me heeft ontmaagd) en later met nog een vriendje van hem erbij. Dat zijn mijn eerste ervaringen.

Ik heb de belangrijkste momenten in mijn seksuele leven van toen uiteraard ook in mijn dagboek beschreven:

Mijn eerste orgasme

Eerste echte kus

Mijn eerste seks met jongens

Ik heb er altijd met volle teugen van kunnen genieten, tot aan de dag van vandaag. Het klinkt ordinair en plat, maar ik vind het heerlijk om me de hoer te voelen voor de mannen met wie ik intiem ben. Het gewillige hoertje van John, de geile hoer van de jongens in Breda, van de andere mannen met wie ik af en toe seks heb, en zelfs de hoer van mijn eigen Peter. Juist omdat ik me door verschillende mannen laat nemen, kan ik me vaak een echte hoer voelen. En zo mogen ze mij ook beschouwen en gebruiken, graag zelfs, dat vind ik mateloos opwindend. En als ik terugdenk aan mijn studiejaren, hoewel ik me er toen niet zo van bewust was, denk ik nu dat de jongens in mijn omgeving toen me ook wel een beetje als een gratis hoertje hebben beschouwd. Ik vind dat niet negatief, ik heb er altijd heerlijk van genoten dat ze zo graag en veel met me neukten, en nog steeds, zolang het in besloten kring is. Er is geen dag dat ik er geen behoefte aan heb.

Misschien klinkt het een beetje raar, maar als ik diep in mijn hart kijk heb ik mijn hele leven al de passie om een hoer te zijn, niet voor het geld, maar voor het gevoel... Maar alleen in intiem besloten krijg, tot en met de droom van een gangbang met al "mijn" mannen.

En waarom schrijf ik dat allemaal hier in mijn dagboek? Omdat het me geil maakt om zo over mezelf te praten ten overstaan van letterlijk iedereen, de hele wereld. Iedereen met toegang tot Internet kan dit lezen. Het geeft me een gevoel alsof ik naakt, met mijn benen wijd in het midden van een vol voetbalstadion lig, met een alleen een sluier voor mijn gezicht. En dat is ontzettend geil!

Laat mijn collega's, familie en andere vrienden dit maar liever niet horen van me.

9 opmerkingen:

  1. gister paar witte wijntjes op. en vanmorgen stond ik rukkend en wel naast m'n bedje. wat ben jij een lekker wijf zeg! en heb nou alweer zin in jou!

    heerlijk dat jij zo geniet
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar, dat geile gevoel, ik heb precies hetzelfde, het is vreselijk geil om te weten dat anderen je soms een lekkere geile hoer vinden en met al je heerlijke avonturen meeleven/lezen/rukken.
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en naast dat geile ben je ook een wereldmeid!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar zijn die twee vrienden die zoals in "jou toppertje"filmpje tekeer gaan? Dit wil ik nml ook nog steeds eens meemaken... zucht; 1x..
    Waar o waar zijn ze toch?

    Droomster

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waneer Komt er weer een nieuw verhaal Son?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met de benen wijd in een vol voetbalstadion? Helaas. In een leeg stadion, daarentegen, dat kan georganiseerd worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij toeval op je site terecht gekomen Sonja en je bent een wereldvrouw. Ik vind het super dat jij je een hoertje voelde en blijft voelen en dat diegene die sex met je gehad hebben jou ook als hoer mogen beschouwen en gebruiken. Juist omdat ze gratis sex van jou mochten/mogen hebben, gewoon lekkere geile sex hebben zonder financieel gewin. Geile sex voor lust, jij geniet ervan en laat ook anderen van jou(w) geile sex genieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...