maandag 1 februari 2010

Nog even over Hester en Peter

Het hoort niet in mijn dagboek thuis wat Hester en Peter hebben gedaan. Maar ik kan het niet laten om even hier in mijn dagboek te schrijven dat ze het samen geil hebben gehad. Peter kwam laaiend enthousiast terug, iets voor zessen, en vertelde dat ze het allebei heel graag vaker samen wilden doen.

Natuurlijk ga ik Hester van de week bellen om haar helemaal uit te horen, als zij mij al niet eerder belt. Want ze is een meid me het hart op haar tong... Ik wil haar in ieder geval nog een keer zeggen dat ze zich om mij niet bezwaard hoeft te voelen dat ze het met mijn vriendje doet. Ik vind het juist erg opwindend om te weten dat zij samen het bed in gedoken zijn. En vooral het moment gisteren dat ik wist en er steeds aan dacht dat ze met elkaar bezig waren maakte me erg geil.

Natuurlijk heeft hij mij gisterenavond ook nog een keer heerlijk genomen, laat dat maar aan die viriele schat van me over...

3 opmerkingen:

  1. denk je dat hester ook zo enthousiast is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dacht ik het niet. Je bent een schatje en nog een héle geile ook.
    Ik kan me niet voorstellen dat je onder het boek lezen nog even lekker met jezelf bezig bent geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Son, wat een lekkere verhalen heb je weer uit je pen gehaald. Je blog begint al verslavend te werken. Elke dag kom ik eerst hier naartoe en hoop ik stiekem dat er weer een nieuw opwindend verslag op je site staat. Bedankt! x

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...