maandag 8 februari 2010

Hoe rijper hoe geiler?

Ik word dit jaar 40, en dat houdt me meer bezig dan ik had verwacht.

Onlangs had ik contact met een vrouw van achter in de 50, die ervan droomde om een keer door twee personen tegelijk bemind te worden. Ze had al een minnaar en wilde er iemand bij. Volgens haar verdwijnen de seksuele gevoelens nooit. Voor mezelf sprekend denk ik dat ze gelijk heeft. Het intrigeerde me, haar leeftijd en wat zij zei en wilde. Ik voel mezelf met de jaren steeds geiler worden. Houdt dat ooit op? Wordt het ooit weer minder? Ik weet het niet.

Zijn er lezeressen van mij dagboek van middelbare leeftijd of hoger, die nog steeds bloedgeil kunnen worden van spannende dromen? Vrouwen van boven de 40 met onvervulde wensen en behoeftes (zoals een keer lichamelijk intiem te zijn met een vreemde man of met twee mannen)? Mail het me dan eens (mailadres staat in de kolom hier rechts), want ik ben ontzettend nieuwsgierig naar de seksuele wensen, dromen en behoeftes van vrouwen die een stuk ouder zijn dan ik.

Ik heb de vrouw waarover ik het had een beetje bij toeval in contact mogen brengen met een aardige man. Ik weet dat ze van beide kanten erg geïnteresseerd in elkaar waren. Ik weet wat zij wilde en ik weet hoe hij is, volgens mij is het een perfecte match. Dat is natuurlijk niet mijn verdienste, maar ik voel me toch trots.

Ik weet niet hoe het ze op dit moment vergaat, dat gaat me niets aan en dat ga ik ook niet vragen. Maar ze zullen alle drie wel een zenuwslopende onzekerheid voelen in de aanloop naar de eerste ontmoeting. Dat is iets waar iedereen in zo'n situatie waarschijnlijk mee te maken krijgt, alle partijen, ongeacht leeftijd. Ik heb het zelf ook ervaren voor een date met een nagenoeg onbekende man; ik heb dat de afgelopen jaren twee keer gedaan. Zó ondragelijk spannend, dat ik eigenlijk niet meer wilde. Maar dat nerveuze gevoel viel beide keren in één klap weg toen we elkaar de hand schudden. Daarna was het heel fijn, zonder enige spijt erg blij dat ik had doorgezet. En beide keren ben ik in een hotelletje heerlijk door een stoute man genomen. De ene was heel lief en teder (mmmm), de andere was wat wilder en ruiger (grrrr). Maar ik dwaal af...

Ik hoop, nee, ik weet zeker dat deze vrouw enorm zal genieten. Heerlijk samen op bed, zij intiem tussen de twee mannen die haar naakte lichaam mogen strelen, haar schaamteloos overal mogen betasten en haar om de beurt even mogen bezitten... op haar 57ste, twee minnaars, teder en geil, zo mooi!! Ik hoop dat mij op die leeftijd zulke fijne ervaringen ook nog steeds zijn gegund.

Waarom schrijf ik dit allemaal? Omdat ik dit jaar 40 - en dus oud - word, omdat ik het prachtig vind dat vrouwen op wat hogere leeftijd (en ik straks dus ook) seksueel nog steeds zo verlangend kunnen zijn, omdat me dat zo fascineert, en omdat ik deze vrouw heb kunnen helpen een droom tot leven te laten komen. Dat alles is zeer zeker een bladzijde in mijn dagboek waard.

11 opmerkingen:

  1. 40+
    al een beetje gerijpt, maar wel met de energie en geilheid van een hete meid van 18.

    de jeugdige geilheid spat er bij jou vanaf. en word je nou steeds geiler omdat je weet hoe lekker het is en omdat je weet wat je wilt qua seks? de mannen (en ook sommige vrouwen) kunnen je goddelijke lichaam iig wel waarderen.

    en daarna ben je ook nog hartstikke
    lief en zijn je belevenissen (en gevoelens en gedachten daarbij) een genot om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien is rijper een synoniem voor geiler. Ik word 50 dit jaar en word alleen maar geiler.
    Als jij je als 40-jarige al oud voelt, hoe moet ik me dan voelen? Ben eigenlijk best wel benieuwd naar de reacties op je vraag. Hoeveel geile vrouwen boven de 40 (en 50) zijn er eigenlijk en wat zijn hun spannende dromen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Don't worry. Er zijn vrouwen van (inmiddels) 50 die geiler en geiler worden......en mannen ( :-P)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Interessante bespiegelingen...

    Als we de clichés mogen geloven, holt de 'eetlust' van mannen in de loop der jaren achteruit... Dat is wat Al Bundy ons tenminste leert ;-)

    Een schaar die zich opent... Mijne heren, werk aan de winkel!

    Rijpe vrouwen... Blow your concepts. Ontdekte vandaag dat Nigella Lawson bijvoorbeeld om en nabij de 50 lentes telt. Now shé rocks my imagination...

    Of geldt de lakende eetlust alleen voor mannen die zijn ingekapseld in een conventionele relatie, waar alle masculiniteit is uitgenuanceerd door huishoudbeurs, light-kaas en weekendjes centerparcs?

    Zodat we weer terug zijn bij de vraag die ons aller Sonja aan de orde stelde: wat is er mis met niet-conventionele erotische relaties?

    Unleash,

    Mindfuck

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet niet of ik geiler ben of word dan vroeger. Voor mij heeft het ook met ruimte en vrijheid te maken. Toen mijn vader en moeder gingen scheiden werkte dat op de een of andere manier bevrijdend. Mijn vader vlinderde rond en mijn moeder had in een jaar tijd vijf verschillende relaties voordat ze haar nieuwe vriend ontmoette. Een vriendin van mij werkt in de ouderenzorg en ziet daar regelmatig best wel pittige relaties ontstaan. Het lijf verandert, maar de geest blijft verlangens houden. Maar we praten er nauwelijks over. het is een beetje hetzelfde als dat kinderen zich niet voor kunnen stellen dat hun ouders sex hebben. Natuurlijk hebben die ook verlangens. Leuk onderwerp maar ik denk er zelf nog niet te veel over na.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik overwacht vrijgezel werd, dacht ik dat de werld in gestort was voor mij. Ben 54 en man waar vind ik een vrouw? ik wil niet alleen achter blijven. enkele jaren terug haalde ik de krant nog, beetje ongelukkig maar toch. Met een vriendin had ik buitenseks gehad en werd betrapt, nou ja betrapt in de nacht rond 2 uur op een verlaten parkeer plaats ergens langs een rivier waar echt niemand was met uitzondering van wij 2, hete seks hadden wij en toen stonden wij in de schijnwerpers en een dag later ind e krant (zonder foto) wij deden niemand kwaad vond ook de offcier en kregen geen bekeuring. geil blijf je ook na je 40e verjaardag het wordt alleen maar mooier en intenser.
    Nu morgen nacht een trio en daarna weer gewoon op zoek naar een partner en dan weer monogaam verder. nog even lol en dan liefde. Maar leeftijf is alleen een meeraarde voor de seks vind ik.
    Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben wel erg benieuwd hoe een bijna 40 er een 20 er in zijn gareel kan houden met al haar enorme geile levenservaring! Van grens naar de volgende grens!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Joop,

    Klinkt interessant, Joop, een trio. Vertel je me er eens meer over? Ik vind dat zo geil...

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Sonja,
    Wie vindt dat nu niet lekker, een trio! :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb naar verwachting binnenkort een discrete ontmoeting met een dame die recentelijk 50 lentes jong is geworden. Ben er benieuwd te ervaren hoe een rijpere kut smaakt. Ze zegt wel trek te hebben in een man die ruim tien jaren jonger is dan zijzelf.

    Hoop dus binnenkort over dit topic mee te kunnen praten ;-)

    Genotvolle huivering,

    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sonja, het is toch zo dat meiden van 20 totaal geen levenservaring hebben zoals 40 jarige vrouwen? Meiden van 20 zijn als plantjes met de bloem nog in de knop en vrouwen van rond de 40 als plant met de bloem geheel open. Een prachtige volgroeide bloem.
    Het lichaam van 'n 20 jarige meid moet zich nog vormen, natuurlijk, ze hebben al iets van heupen en borsten maar hun lijf blijft niet zo, nee, dat lijf blijft groeien en groeien en groeien zo als de bloem in de knop blijft door groeien. Uiteindelijk is het lijf volgroeid, bredere heupen, soms 'n klein buikje, meestal met 'n stevige volle kont en borsten uitgegroeid. Je zou kunnen kunnen dat 'n 40 jarige vrouw een rijpe vrouw, rijpe MILF is. Wat sex betreft, jouw libido is zó ontzettend hoog, sexueel blijf je aantrekkelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...