zondag 31 januari 2010

Hester en Peter

Een lezer vroeg me of Hester en Peter niet een keer met elkaar zouden willen. Ik had er nog nooit zelf bij stilgestaan.

Ik vroeg het eergisteren tijdens een telefoontje aan Hester: "Ja!"

Ik vroeg het gisterenochtend in bed aan Peter: "Ja!"

Gisteren nog een keer gebeld met Hester, met als gevolg dat Peter een half uurtje geleden naar haar toe is gegaan. Na mijn eigen pleziertjes vorige week samen met Hester bij de jonge knapen en afgelopen donderdagochtend nog een keer onverwacht met John, mag ik Peter ook wel zijn pleziertje gunnen. En Hester gun ik het ook. Af en toe een beetje koppelen is mij wel toevertrouwd.

Ik dacht vanmiddag fijn in een boek te gaan lezen terwijl Peter een paar uurtjes weg is, maar ik merk dat ik met mijn gedachten alleen maar bij die twee zit nu. Hoe zou het gaan? Wat zouden ze doen? Het windt me op. Strak zal ik de hoogtepunten wel te horen krijgen van hem, en dan mag ie bij mij ook nog een keer. Nee, dan MOET ie bij mij ook nog een keer, want per slot van rekening is ie van mij en ik wil ook.

3 opmerkingen:

  1. 'Arme' Peter, zo misbruikt worden door die hete sloeries. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ja Son, je leent je vriendje uit omdat je er zelf zo geil van wordt. Jij, heerlijk geile sloerie!! Had je eigenlijk niet graag meegekeken?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...