vrijdag 8 januari 2010

Bij John en Els in bed

Het is even een beetje rustig geweest met schrijven in mijn dagboek. Luiheid... Maar wat me gisteren - of eigenlijk vannacht - is overkomen is zo bijzonder dat ik het echt even in mijn dagboek moet schrijven.

Af en toe ga ik bij John en Els op bezoek. Soms zijn ze er allebei, en soms ook maar een van beide. En af en toe komen ze naar mij toe voor een kop koffie met kusje (mwah... dikke tongzoenen). Het is meestal Els alleen die naar me toe komt, soms ook samen met John en een enkele keer John alleen. Als John alleen komt slaan we de koffie meestal over, dan is het gelijk handen bij elkaar in het kruis en snel een vluggertje. De koffie kan zowel hem als mij gestolen worden dan.

Maar gisteren ging ik naar hen. 's-Avonds om een uur of half negen nog even voor een kopje thee en wat kletsen (uiteraard ook met de begeerde zoenen over en weer). Het was John - wie anders - die op het idee kwam toen ik zei dat het zo koud was buiten:

"Waarom blijf je vannacht niet bij ons slapen?"

Volkomen onverwacht kwam die vraag, bonkend hart, kriebels in mijn onderbuik, bloed voelde ik naar mijn hoofd stijgen en ik keek - vermoedelijk met een blozend gezicht - naar Els. Ze glimlachte, boog voorover en kuste me zacht en teder op mijn mond. Ik knikte, ik hoefde niet na te denken. Niet over of ik het zou doen en niet over wat er zou gaan gebeuren. Ik zag John grinneken met die geile pretogen van hem.

Even verliep de avond alsof er niets aan de hand was, en anderhalf uur later lagen we alle drie naakt in het grote bed, ik in het midden. John lag met een erectie tegen me aan te rijden en Els liet haar handen over mijn borsten gaan. Ik voelde tussen haar benen, ze was ontzettend nat. Terwijl ik met mijn vingers aan de vagina van Els friemelde, kwam John met zijn hand tussen mijn benen en betastte mijn vagina. God, wat lekker voelde dat, zijn hand aan mijn poes, zijn stijve tegen mijn bovenbeen en het lekkere natte spleetje van Els, met haar handen aan mijn borsten.

Er werd niet veel gezegd, alleen het geluid van lust en genot was te horen in de vorm van opgwonden hijgen van ons alledrie. ik lag met mijn ene hand Els en met mijn andere hand John te masturberen, terwijl John en Els allebei met een hand aan mijn kutje zaten en hun vingers er steeds in prikten.

Ik draaide me op mijn zij naar Els, zij naar mij, we omhelsden elkaar en begonnen wild te tongzoenen. Ik voelde de penis van John tegen mijn billen drukken, ik tilde mijn bovenste been wat op en liet hem toe diep in mijn kut te glijden terwijl hij tegen mijn rug aanlag. Het voelde niet alleen heerlijk warm, die twee lichamen tegen me aan, maar het was ook mateloos opwindend. Overloes geil werd ik ervan. Ik draaide fel met mijn heupen heen en weer en probeerde zo zijn penis zo diep mogelijk in me te voelen bewegen en ik drukte mijn borsten tegen die van Els. Hoelang we zo hebben liggen kronkelen met elkaar weet ik niet, maar het was geweldig. Heel apart was dat we geen van drieën uit waren op een orgasme, maar alleen dicht tegen elkaar aan wilden liggen en genieten van elkaars lichaam.

Uiteindelijk zijn we zo tegen elkaar aan in slaap gevallen en werden we om 6 uur wakker van de wekker. John moest gaan werken, Els en ik niet. John kon het niet laten om zijn ochtenderectie achterlangs bij me naar binnen te drukken en snel pompend alsnog klaar te komen. Els lag met haar gezicht vlak voor het mijne lachend toe te kijken. Waarschijnlijk lachte ze vanwege de uitdrukkingen op mijn gezicht als ritmische reakties op de stoten van John.

Ik heb vanochtend uitgebreid zitten ontbijten met Els en we hebben heerlijk zitten kletsen over hoe fijn we het hebben met elkaar. Voor haar is het een openbaring dat ze zo van de vrouwenliefde kan genieten en totaal geen jaloezie voelt als John met mij neukt. "Je bent gewoon van ons alletwee" zei ze, en ik voelde me trots. Ja, ik ben van hen alletwee; ze mogen me alletwee zoenen, betasten, strelen, beminnen, mijn lichaam bezitten...

6 opmerkingen:

  1. van verslagjes als deze krijg ik een geil geluksgevoel. of hoe zeg je nou zoiets?
    het voelt iig geweldig, zoals jij het omschrijft!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kan jij -gevoelsmatig- mooi schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gsus Son, wat ongelooflijk geil weer. Ik zie je verhaal als een film voor me afspelen en ik kan het natte geil van jullie kutten voelen ... bijna ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Son,

    Wat jij mag meemaken :)
    Zo mooi, zo prettig;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig en lekker warm in deze ' barre' tijden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...