maandag 21 december 2009

Gebonden vrouwen die een keer met een ander willen

Peter heeft het met een getrouwde vrouw van 51 gedaan. Ik heb er hier iets over geschreven. En hij gaat het morgen weer met haar doen, blijkbaar valt hij in de smaak bij haar. Hij gedroeg zich het hele weekend als een trotse gigolo. Van mij mag ie... het idee van hem met haar maakt me zelfs geil.

Zelf denk ik nog veel terug aan die knul van 22 die ik vorige week over de vloer heb gehad. Bijzonder hoor, als vrouw van 39 door zo'n jonge knul genomen te worden. Het was erg lekker, hij neukt heerlijk, lange halen en harde stoten. Hij was ook zalig om te pijpen, geil.

Maar even terug naar vrouwen zoals diegene waar Peter mee naar bed is geweest. Ik had in mijn logje daarover me nonchalant afgevraagd hoeveel vrouwen er rondliepen die zich een beetje verwaarloosd voelden door hun eigen man en/of die heel erg verlangden naar een keertje lekkere seks een andere man.

Ik heb een paar reacties gehad. Er zijn dus dames die best wel een keer een andere man willen proeven, maar niet goed durven of de weg niet weten te vinden. Dat intrigeert me, omdat het mij nu juist zo gemakkelijk afgaat allemaal.

Gewoon doen meiden, in mijn ogen is er niks mis mee om je een keer aan je natuurlijke gevoelens van geilheid over te leveren en daarvoor vreemd te gaan. Niet voor een relatie, maar gewoon om een keer lekker genomen te worden. Waarom jezelf tekort doen daarin?

Vreemdgaan heeft een negatieve associatie, maar is het ook echt slecht? Gewoon een keer je behoefte bevredigen en daardoor lekkerder in je vel komen te zitten heeft toch ook voor je man weer een positief effect? Is dat slechter dan jezelf opofferen door je seksuele verlangens te onderdrukken, omdat je man toevallig geen behoefte meer heeft om zich goed voor je in te spannen? Of gewoon voor de geile spanning?

Geloof me, een "vreemde" man zal zijn best doen om zo goed mogelijk uit de verf te komen in bed... Dat weet ik uit ervaring, in mijn kring bevinden zich twee - getrouwde - mannen, die zich kapot neuken als ze een keer bij mij op bezoek zijn. Probeer er zo een te vinden, een die ook gebonden is, lekker veilig.

Meiden, mail me eens. Ik wil graag over jullie verlangens horen, uit gemeende interesse. Lucht je hart, en misschien kan ik je nog goede tips aan de hand doen ook. Zie voor mijn mailadres onder "mail me" in de kolom hier rechts naast.

Zo, Sonja, je goede daad is weer gesteld voor vandaag.

23 opmerkingen:

  1. hou je ons op de hoogte van wat de dames ervan vinden?
    (voor zover ze daar natuurlijk geen bezwaar tegen hebben...)
    ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wou het wel graag discreet houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sonja,

    Helemaal mee eens hoor. Het geeft zowel mannen als vrouwen enorme positieve energie en het kan een boost zijn voor je eigen relatie.
    De stukken vliegen er continu vanaf. Dus af en toe bij tanken kan geen kwaad....

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dan wel een ongebonden vrouw, maar mijn ervaring met gebonden mannen is dat je wel de lusten hebt en niet de lasten, we weten beiden waar de man voor komt, geen gezeur en gezanik, maar gewoon genieten van de momenten dat het kan. Maakt het extra spannend en lekker en ook nog eens veilig.
    Fijne kerstdagen.
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb me bij je aangemeld...k ben benieuwd Sonja of mijn ultieme droom uit kan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weet inmiddels uit ervaring dat je stelling volledig juist is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet altijd waar.

    Er zijn ook gebonden mannen en vrouwen die uit frustatie over hun eigen relatie een uitlaatklep "buiten de deur" zoeken.

    Ik denk dat er dat heel veel zijn.

    Dan geeft het "gebonden"zijn geen enkele garantie op het voorkomen van problemen. Integendeel zelfs.

    Hoe scheidt je het kaf van het koren ??

    Liefs,

    Marthe

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg interessant en vooral ook erg geil.
    Ik ben toch ook wel benieuwd hoe het verder verloopt. Kun je daar, zonder indiscreet te worden, toch af en toe iets over melden? Kun je bijv. zeggen hoeveel vrouwen zich hebben gemeld?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gebonden of ongebonden maakt volgens mij niet uit. eerlijkheid naar jezelf, daar draait het om. volgens mij ben jij dat wel
    mooi blog. Complimenten, Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben zelf een gebonden man (alleen het woord al...) maar ik kan je vertellen dat je per definitie altijd in het "betaalsegment" terecht komt.

    Terwijl het mij gewoon gaat om een stukje wederzijdse spanning, grenzeloos verwennen en elkaar het genot gunnen.
    Heb wel eens een advertentie geplaatst, gewoon om te zien wie er op reageert, maar buiten allerlei russische en poolse dames en andere vrouwen die plots alleen per sms te bereiken zijn.....
    zijn er geen vrouwen die zich melden helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat de stelling juist is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en ja hoor het gaat gebeuren, enkele dagen wachten en bingo
    ben er opgewonden van, alleen het idee. ben zelf single dus kan vrij ontvangen en dat maakt het weer wat gemakkelijker. wel spannend, niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Morgen, is het de dag. Zelden een email verkeer gehad op deze manier. geweldig, morgen dus een hele spannende dag.....
    Voor haar eerste keer buiten de deur, heeft een geweldige leuke wens, ik ga deze invulling geven.
    wordt vervolgd

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heeft iemand suggesties voor virtuele ontmoetingsplekken? lijkt me als gebonden heer spannend gebonden dames te ontmoeten om schaamteloos en ongecompliceerd te verwennen...

    goede wensen,

    m.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @mindfuck,

    Je brengt me op een idee. Ik zou het wel heel leuk en spannend vinden als ik mijn lezers op de een of andere manier bij elkaar zou kunnen brengen; als een echte koppelaarster.

    Ik zal er eens over nadenken hoe dat zou kunnen... En dan wil ik natuurlijk wel alles horen over hoe het was, tot in detail...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Of wil je dan heimelijk kijken ;-) (Of misschien ben je wel helemaal niet voyeuristisch ingesteld...)

    Grappig, jouw idee was ook al door mijn gedachten geflitst toen ik je blogpost las in december.

    Laat me weten als ik mee kan denken :-)

    Genotvolle huiveringen,

    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk en spannend idee.
    Je zou misschien aan de mannen en vrouwen kunnen vragen om jou te mailen (speciaal mailadres?) wat ze zoeken? Dan kan jij zien of je wat 'passends' kan koppelen.
    Ha en zelf kan je dan gelijk bepalen of er 'iets' spannends voor JOU bij zit...

    Is dit uitvoerbaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Sonja,

    je gaf aan dat Peter via een datingsite in contact is gekomen met een willige dame.

    Kun je aangeven via welke site dat was?

    Merci,

    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sonja,

    Hoe ik het keer of wend; ik kom altijd weer in het betaalcircus terecht.
    Tot enig contact komt het nooit.
    Voor als er al vrouwen zijn die echt contact willen, graag een tip waar dan??

    BeantwoordenVerwijderen
  20. @Wotanin: betalen op een platform om in contact te komen met de juiste dames vind ik op zichzelf geen bezwaar. 'because from the wind we cannot live...'

    zolang ik maar zeker weet dat op zo'n plek ook serieuze gegadigden komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mindfuck: Natuurlijk op serieuze gegadigden. Maar na herhaalde pogingen op site's en contactadvertenties ben daar niet meer zo zeker van. een enkeling zal het serieus bedoelen maar het merendeel is "fake".

    wotanin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Misschien kan ik proberen op kleine schaal een serieuze bemiddeling tot stand te brengen... Ideeën zijn welkom. Ik vind het interessant om me als intermediair op dit terrein te begeven.

    Mail me met goede ideeën op dit op te zetten!

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. en ... hoe staat t met evt. "koppelen" / intermediair ?
    heb serieuze belangstelling !

    gr. e

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...