maandag 7 december 2009

Zin om te neuken

Ik heb zin om te neuken. Nu! Peter is er niet, John is er niet, en de dames om de vrouwenliefde mee te bedrijven zijn er ook niet. Ik heb een vrije dag vandaag (voorraad opmaken voor het einde van het jaar), en ik wil geneukt worden.

Ik zou natuurlijk de straat langs kunnen gaan, aanbellen bij de huizen waarvan ik weet dat er een energieke vent woont, en dan vragen of hij me wil neuken. Eventjes maar, een paar minuten, meer heb ik niet nodig, maar langer mag natuurlijk wel.

En dan komt hun vrouw bij de deur: "Hé Son, zin in koffie?"

"Nee, ik kom alleen om te vragen of je man me misschien even wil neuken."

"O, dat denk ik wel. Piet!! Sonja staat hier voor de deur, of je haar even wilt neuken! Dan ga ik intussen even boodschappen doen! Heb je nog iets nodig van Albert Heijn? Zijn er nog genoeg condooms?"

Vrouw de deur uit, ik het huis in. Met Piet naar de slaapkamer, ik laat me achterover op bed vallen, knoop mijn broek los en laat hem door Piet van mijn benen trekken.

"Ik ben blij dat je even tijd hebt om me te neuken, Piet. Ik ben zeiknat."

Piet trekt zijn eigen broek nu uit, vraagt of ik op handen en knieën wil gaan zitten, likt aan zijn vingers, spert daarmee mijn kutje open en ik voel zijn gezwollen verlangen bij me naar binnen schieten.

"Vind je het lekker, meid?"

Kreun, kreun, hijg, hijg... "Ja, Piet, je bent geweldig..."

Ik kom snel klaar, en Piet ook. "Dank je, Piet, dat had ik even nodig."

Ik trek mijn broek aan en vertrek: "Doe Truus de groeten als ze zo meteen weer thuis is. En zeg maar dat ik heerlijk heb genoten van je stijve penis."

Ik ga de deur uit en bel aan bij het volgende huis:

"Hoi Jan, zou je me misschien even willen neuken? Ik ben zo geil op dit moment, dat ik even flink genomen moet worden. Ik kom net bij Piet vandaan, maar ik wil met jou ook nog een keer."

...

10 opmerkingen:

  1. Dat ik nu net even weg was.... heb ik even pech... ben zo geil als boter, heb al dagen een harde en gebeurt er niets en dan in eens ben ik eventjes weg en loop je mijn deur voorbij, da's echte pech!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en? haal je met jan de slaapkamer nog? ;-)

    of is z'n stijve knoepert halverwege de trap al diep in je sopvruchtje begraven. doe oude trapleuning schudt en kraakt als een gek....
    (sorry, ik zie het ff helemaal voor me...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha, heel héél leuk geschreven Son, maar eigenlijk was het niet zo leuk voor jou.
    Ik ken het gevoel. Ik loop zo vaak zo geil als een beer rond. Jammer, had ik je verhaal maar eerder gelezen, wie weet dan ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sonja,

    Voor een gesloten deur gestaan?
    Da's nou sneu, voor jou....en mij :-))
    Had er helemaal geen problemen mee gehad...
    Geef een gil en we zijn er, als ik ze allemaal goed begrijp ....:-P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tis leuk geschreven, maar ik kan me moeilijk inbeelden dat zoiets werkelijkheid zou zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaah, af en toe heeft een vrouw nu eenmaal een goede piet nodig.


    PS: leuk om weer iets van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En heb je al je zin gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een zeer herkenbaar gevoel

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...