vrijdag 18 december 2009

Onze ex-stagiaire was bij me

Ik kreeg een onverwacht telefoontje gisterenmiddag van onze stagiaire, die al weer een hele tijd weg is bij ons. Hij vroeg of het goed was dat hij 's-avonds koffie kwam drinken. Maar natuurlijk jongen! Kom jij maar lekker koffie drinken. Ik voelde me direct nat worden en de herinneringen drongen zich aan me op. Hoe we samen onder de douche stonden en elkaar met onze handen stonden in te zepen, hoe hij lekker achter tegen me aan kroop in mijn bed, hoe ik hem alle fijne kneepjes heb geleerd om een vrouw goed te bevredigen, hoe hij lekker op mij geoefend heeft. Hij is inmiddels 22 geworden, veel te jong, maar ook veel te lekker.

Wat zag ie er lekker uit toen ik hem binnen liet. Met zijn vriendin was het uit, sneu. Maar hij vond het niet erg. Ze pasten niet bij elkaar, wel vaak lekkere seks gehad, vertelde hij me in geuren in kleuren. Nou vent, laat maar eens zien wat je allemaal hebt bijgeleerd, riep een geil stemmetje in mijn hoofd. Om te zorgen dat het niet bij koffie bleef had ik mijn kortste rokje aangetrokken, blote benen, enkellaarsjes en ik twijfelde over een slipje; toch maar aangetrokken. Mijn outfit was niet zonder succes. Die ogen van hem, die steeds maar zo geil naar mijn benen daalden. Hij zag dat ik het zag, ik glimlachte en vroeg: "Mooi?"

Hij knikte, hoe kon ie anders. Ik haalde de koffie in de keuken, en bukte vlak voor hem maar eens extra goed voorover om de koffie in te schenken. En ja hoor, ik voelde zijn hand boven aan de binnenkant van mijn dij. Kippenvel trok over mijn benen. God, wat lekker om hem weer even hier te hebben, die knul. Die hand van hem, op die plek, het bloed gutste door mijn aderen naar mijn schaamlippen. Ik stopte even met schenken, sloot mijn ogen en genoot. Bloedgeil werd ik ervan...

Ik ging naast hem op de bank zitten, liet toe dat hij met zijn handen over mijn benen wreef, zijn vingers achter mijn slipje stak, met een vinger naar binnen prikte en me op mijn mond zoende. Ik sabbelde op zijn tong en voelde met mijn hand door zijn broek heen hoe zich een erectie ontwikkelde. Mijn god, wat had ik een zin in deze knul.

"Doe met me wat je wilt" fluisterde ik in zijn oor terwijl ik zijn broek open knoopte. De top van zijn penis reikte boven zijn slip uit, ik trok zijn slip wat naar beneden en greep met een volle hand zijn erectie vast. Ik trok hem langzaam af, boog voorover en zoog er stevig aan. Ik voelde zijn vinger in mijn kut bewegen en zijn duim over mijn klitje wrijven. De sappen kriebelden langs mijn dijen.

Hij vroeg of ik wilde gaan staan. Hij trok mijn slipje uit en drukte me zachtjes voorover. In steunde met mijn handen op de bank en liet hem zijn heerlijke volle pik achterlangs naar binnen schuiven. Hij beukte, met zijn handen aan mijn heupen. Dat voelde goed, dat voelde vreselijk goed, de geilheid raasde door mijn lichaam.

"Yes, doen, neuk me zo hard als je kunt! Doen!" Ik hoorde mezelf die woorden zeggen. En hij deed het, die lekkere jonge hengst, wat beukte hij met een heerlijk ritme in mijn drijfnatte kut. "Ja, goed zo, doen, ga door, hard... zo hard mogelijk."

Gierend klaargekomen...

Daarna zijn we naar boven gegaan, mijn bed in. Alles gedaan wat lekker is... allebei helemaal bloot, verwarming lekker hoog. Genoten heb ik van die geile knul. Hij bleef maar doorgaan. Om half één vannacht is hij vertrokken, maar hij mag terugkomen, zo vaak hij maar wilt.

5 opmerkingen:

  1. Eindelijk weer een gepubliceerd geil avontuur. Ik krijg steeds meer de indruk dat je diep van binnen de touwtjes qua regie graag overlaat aan een ander zodat je gehoorzaam en gewillig onderdanig kunt zijn.
    Anyway, t was weer een plezier om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn vrouw heeft een vriend waar ze de geilste emailtjes mee uitwisselt. Zou zo mooi zijn als ze het aandurfde om die ook op een blog te zetten.
    Maar of ze kan tippen aan jouw blog? Denk het niet want die is Super.
    We lezen je blog, samen, met veel plezier.
    H&M

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de geilheid spat gewoon van het scherm af! jullie hebben je allebei goed laten gaan. wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn...

    ik raak er zelf behoorlijk opgewonden van.ik zie hem gewoon bij jou achterlangs in het kutje pompen. deze gedachte maakt het voor mij onmogelijk om niet de hand aan mezelf te slaan.
    voelt ook zo lekker in m'n warme broekje, zo met de vingers om m'n piemel die ernaar snakt om een nat voorspleetje binnen te dringen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie droomt er nu niet van een stageplek....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie zou nu niet willen dat de koffie zo wordt ingeschonken...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...