woensdag 27 januari 2010

Vanmorgen John even gehad

Alsof het afgelopen weekend nog niet genoeg is geweest kreeg ik vanmorgen om kwart over 7 een telefoontje van John. Of ik zin had in een vluggertje, Els was net weg naar haar werk en hij begon zelf wat later vanochtend.

Of ik zin had in een vluggertje? Door John? Wat dacht je!! Natuurlijk mocht hij even langskomen, maar wel snel, want ik moet ook op tijd op mijn werk zijn. Het is de tweede keer dat hij me dit flikt, snel even voor het werk langskomen om hem even in me te prikken. En ik kan zo moeilijk weigeren... Haha, ik wíl helemaal niet weigeren. Wees welkom jongen en doe maar even met me wat je niet laten kunt.

Het werd ook inderdaad een vluggertje, een héél erg vluggertje, maar wel lekker. Hij kwam binnen, ik liep nog in mijn nachthemd (over mijn naakte lichaam), in de gang, mijn handen voor me tegen de muur, benen wijd, hij tilde mijn nachthemd op en ik voelde hem heerlijk bij me naar binnen komen.

Pikant detail, zonder condoom; hij neukt alleen Els en mij en Els neukt alleen Peter. We hebben het onlangs besproken en besloten dat het veilig was, maar nog niet zonder gedaan. Het enige lek ben ikzelf, ik doe het ook zonder condoom met een vriendje van vroeger, die het daarnaast alleen met zijn ontzettend trouwe vrouw doet. Met hem is het overigens al weer meer dan een jaar geleden.

Het voelde heerlijk, voor het eerst het blote vlees van John in mijn kut, gewéldig geil. Hij kwam snel klaar, ik ook, nagenoeg gelijktijdig. Hij is direct weer vertrokken en ik heb zojuist even de warme douchestraal tussen mijn benen gezet om de restanten die John heeft achtergelaten weg te spoelen.

Ik heb gelijk maar een kwartiertje de tijd genomen om het in mijn dagboek te schrijven, omdat de exhibitionistische drang om het te delen met iedereen die het maar wil weten te sterk was om ermee te wachten tot vanavond.

Nu als een gek naar mijn werk voor ik te laat kom. En John? Die mag wat mij betreft iedere ochtend wel bij me langskomen om zich snel even van zijn ochtenderectie te laten verlossen. Daarvoor zet ik graag de wekker een half uurtje vroeger.

5 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere geile sloerie ben je toch Son. Zou je dat echt elke dag willen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dus met die jonge dekhensten van afgelopen weekend doe je "met"?
    groot gelijk dat je geen onnodige risico's neemt! het is tenslotte jouw lijf.

    het moet iig voor john heerlijk geweest zijn om hem er bij jouw "puur natuur" ff in te mogen douwen. en ik hoor jou ook niet echt klagen. hihi

    mij heb je iig heerlijk aan het rukken gekregen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Puur natuur is idd altijd nog het lekkerst :-)
    Maar ja gezondheid van jezelf en je partner(s) gaat weer boven alles....
    Misschien belt de "buuf" hier ook eens aan om in alle vroegte geblust te worden :-))
    Lekker hoor Sonja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmm Son, je laat je maar wat graag lekker 'gebruiken' hè, jij geile neukteef?
    Ga je nu zelf ook wat meer 'eventjes' op strooptocht bij John of Els?
    Heerlijk dat je die exhibitionistische inslag hebt, daar genieten wij weer van...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, geil zeg! Je lekker laten volpompen 's morgens vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...