vrijdag 22 januari 2010

Morgen gaat het gebeuren

Hester heeft de afspraak gemaakt. Morgen gaan we ons weer aan de twee jonge knullen aanbieden om onszelf heerlijk door hen te laten berijden.

Gisterenavond belde ze me of het zaterdagavond uitkomt voor me. Natuurlijk!! Ik heb Peter verteld dat hij een keer voor zichzelf moet zorgen zaterdagavond. Ik hoorde hem lachen aan de telefoon: "Is het weer zover?" Hij weet van die twee jongens en van Hester, dat ze regelmatig naar hen toegaat en dat ik soms meega, de lieverd.

8 opmerkingen:

  1. Veel geil neukplezier.
    Heeft Peter Hester trouwens al eens gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Liefhebber,

    Nee, niet voor zover ik weet; nooit over gehad, misschien willen ze wel een keer. Van mij mag het...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het had eigenlijk wel een makkelijke oplossing geweest voor zijn zoektocht naar een vrouw. Ik heb zo'n idee dat Hester dat niet zou afslaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dus vanavond het grote moment?
    spannend! vertel je hoe het geweest is?

    peter zal ook wel aan z'n "trekken" komen. hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sonja,
    Heb je heerlijk genoten van je dagje Breda, ik hoop dat je ook van Hester hebt genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke stad Breda, gebeurt van alles!
    Was het leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zijn helemaal niet nieuwsgierig of zo hoe het was.. ;-))

    pietertje26@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nee hoor, Sonja, helemaal niet benieuwd....

    HOE WAS HET????

    knuf,
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...