dinsdag 16 maart 2010

Niets aan de hand

Er is met mij niets aan de hand, hoor. Gewoon even een adempauze wat het schrijven in mijn dagboek betreft. Die periodes heb ik af en toe. Er ontbreekt niets aan de seks, John neukt me nog steeds en Peter ook. En ook met Els is alles koek en ei, soms komen we lekker even bij elkaar als de mannen er niet zijn en weten we elkaar heerlijk te verwennen, met onze handen en mond. Ik vind wel dat het weer eens tijd wordt om met zijn viertjes samen te seksen. Ik wil zien en horen hoe Peter Els neukt terwijl John zich aan mij vergrijpt; naast elkaar op hetzelfde bed.

Toedeloe...

4 opmerkingen:

  1. je hoeft ook niet elke dag je dagboek vol te schrijven.
    al zijn we reuze blij als je er bent.

    ik wens jullie viertjes veel suck sex, eeehhhh... succes! hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij heb jij het veelste druk met geile pikken, kutjes en orgasmes om te schrijven in je dagboek. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @marc: nou, ik denk niet dat sonja aan 24/7 non stop seksorgies doet. ze mag tussendoor ook nog wel ff ademhalen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon je tijd nemen voor die adempauze, ben natuurlijk wel heel benieuwd naar je opwindende verhalen als je weer met zijn 4tjes gaat seksen.
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...