vrijdag 26 december 2008

Het waren fijne kerstdagen

De kerst is weer voorbij. Naast het afleggen van een paar bezoekjes heb ik heerlijk met Peter op de bank zitten en liggen "spelen".

John en Els zijn even langs geweest. Heel apart om hen op bezoek te hebben zonder dat het direct op seks gericht was. Ik ben inmiddels zover met hen, dat ik zelf gelijk aan seks denk als ik hen zie. Het begon ook nu weer overal te kriebelen. Maar we hebben het heel netjes gehouden; ze konden maar even blijven omdat ze nog een familiebezoekje wilden afleggen. Maar ik zag hoe Peter naar Els keek en ik zag ook hoe John en Els naar mij keken met die schittering in hun ogen.

Ik heb er naderhand met Peter over gesproken. Ook hij voelde de erotische spanning die er tussen ons hing. Hij wil dolgraag nog een keer met Els seks hebben en ik zowel met Els als met John. We fantaseerden er samen op los, en de triootjes in alle vier de samenstellingen passeerden de revue. Peter verzon er de passende lingerie bij en dat liet me niet koud.

Geil geworden van dat alles heb ik Peter daarna gevraagd om eens lekker diep in me te komen en me te blussen. Zoals gebruikelijk heeft hij me toen gretig met zijn zalige ritmevariaties klaar geneukt. Geweldig zo lekker als hij dat altijd weer doet en dat hij zich steeds opnieuw weer zo onverhuld aan me opgeilt. En wat is er nou opwindender dan dat iemand geil op je is...

En ik zo meteen weer heerlijk tegen hem aankruipen onder het warme dekbed.

1 opmerking:

  1. heerlijk, die geile fantasietjes van jullie.
    raak er al lekker opgewonden van als ik het voor me zie...

    zouden de mannen ook aan elkaar willen zitten of zijn ze hetero? nouja, als ze jou en els maar de nodige aandacht geven he?

    ik moet nou steeds an die heerlijke foto van je denken, bij dat logje "mijn billen" van afgelopen maandag. mmmmmjammiejamjam....

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...