vrijdag 12 december 2008

Zo eenvoudig en zo opwindend

Ik kreeg een link naar onderstaand filmpje toegestuurd van een van mijn dagboeklezers (beetje jammer van de slechte beeldkwaliteit). Als ik naar zoiets kijk gaan er duizenden vlindertjes fladderen in mijn buik. Ik vind dit zo ontzettend opwindend en geil om te zien en tegelijkertijd is het zo eenvoudig en liefelijk, zonder dat het op enigerlei wijze aanstootgevend is. Wat mooi toch meiden, dat doen jullie heel lekker!




(Nog een nachtje slapen en dan samen met Hester op naar Breda. Ik ben er helemaal voor in de stemming...)

2 opmerkingen:

  1. veel plezier in breda, sonja.
    ik kom van dit filmpje trouwens ook al aardig in de stemming, mmmmmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zeer benieuwd naar je belevenissen...
    Ga ervan uit dat jullie je wel vermaakt hebben??

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...