maandag 8 december 2008

Afspraakje gemaakt voor Breda

Gisterenavond belde Hester. Ze had besloten om weer naar de jongens in Breda te gaan. Ze zou ze gaan bellen om af te spreken en wilde van mij weten of ik ook meeging. Ze weet niks van John en Els, dus ze dacht waarschijnlijk dat ik nodig weer eens wat extra spanning kon gebruiken. En ondanks dat mijn hoofd veel meer naar John en Els staat heb ik toch ja gezegd. Mede omdat Hester aandrong. "Doe het nou, meid. Het is al zo lang geleden dat je mee bent geweest. En ze vragen telkens naar je." Ja, met die knullen was het best wel lang geleden inmiddels. Laat dat nu eens precies een jaar geleden zijn zag ik net in mijn dagboek!

Later op de avond belde ze terug. "Kun je zaterdag?" Ja, dan kan wel, dan moet ik wel Peter even op de hoogte brengen dat ik zaterdagavond niet voor hem beschikbaar ben. Hij moet dan maar even bij Els op de koffie gaan als hij zich verveelt. Misschien kan hij dan samen met John een beetje voor Els zorgen. Hihi, ik zie het al voor me, Els met die twee mannen, als ze dat maar overleeft. Maar dat is zijn ding, dat moet hij zelf regelen. Ik ga me intussen verheugen op onze hengsten in Breda. Grrrr...

5 opmerkingen:

  1. Woo hoo, 4 dagen voorpret. Hopelijk heb je wat extra droge slipjes in de kast liggen, haha. Of heb je die niet nodig? In ieder geval veel plezier zaterdag. Wij zullen het met het verslag moeten doen. Kussssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. MMMMMMMMMM...ga lekker genieten...en laat mij/ons mee genieten, later.....
    hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, heb de massage olie al klaar staan. Als je dan toch in de buurt bent.....
    Enjoy.

    xxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sonja, vertel! Ik heb me eigen zaterdagavond afgerukt terwijl ik bedacht dat jullie met ze vier bezig waren.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...