maandag 22 december 2008

Mijn billen

Gewoon even zin om mijn billen te exhibitioneren. Omdat het geil voelt dat mijn baas dit zou kunnen zien. Had je niet gedacht, hè baas, van je aardige medewerkstertje? Dat ze zulke mooie billen heeft en dat gewoon op Internet aan iedereen laat zien? Jij kent me alleen maar boven de formuliertjes en bij de kopieermachine. En jij weet niet wat voor onbeschaamd alterego er in dat meisje huist. En dat zal je nooit te weten komen ook. Ook niet als je dit dagboek toevallig tegenkomt op Internet, want je weet niet dat ik dat meisje ben dat voor jou werkt. Het zou niet eens in je opkomen. En dat moet zo blijven ook. Klik maar eens op het plaatje, misschien raak je dan wel zo opgewonden dat je even moet masturberen. Hihi, dat zou wat zijn, mijn baas die zich op mij masturbeert...


Mijn billen


6 opmerkingen:

  1. Ik mastrubeer me in ieder geval helemaal gek op je billen en geile benen.... keihard,,,,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm, als je dat geruite rokje dan maar niet naar je werk aan doet, straks herkent hij het nog, haha. Heerlijk plaatje hoor. Had je hier wel een slipje aan?
    Kusssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lekker plaatje,
    Stel dat je het bureau van je baas binnenkomt en je ziet jou plaatje als achtergrond voor zijn pc... hahaha.
    Dat zou nogal iets zijn.

    groetjes
    Fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeeeee sexxxxyyyyyy.....
    hoop dat je een heerlijke kerst zult hebben.........
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grijns, ik heb hetzelfde, als mijn baas eens zou weten wat ik op het net wel eens neerzet, zou hij denk ik wel trekken blijven haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sonja, je mag mijn managementassistente worden

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...