vrijdag 9 januari 2009

Teken van leven

Het is even stil geweest in mijn dagboek. Er waren niet zo veel bijzonderheden te melden. Ik heb wel nog een hele avond met Els zitten kletsen. Over onze mannen, over onszelf, over ons verleden. Het is me nu wel helemaal duidelijk dat Els me haar John gunt voor seks. In ruil daarvoor heeft ze graag seks met mijn Peter. Ze vindt hem een "schatje", maar ze hoeft hem alleen maar af en toe voor de seks stelde ze me gerust. Nou, ik haar John ook hoor. Hoewel, niet af en toe, maar zo vaak mogelijk als het aan mij ligt.

We hebben langdurig gesproken over onze wederzijdse gevoelens naar elkaar. We kunnen goed met elkaar overweg en we voelen allebei sterke seksuele prikkels naar elkaar toe. We willen elkaar nog veel dieper gaan verkennen dan we tot nu toe hebben gedaan. Ze is me ontzettend dankbaar dat ik haar de kans heb gegeven om te proeven aan de vrouwenliefde. Ik heb haar verteld dat het seksuele genoegen wederzijds was. En toen konden we dus niet meer van elkaar afblijven. We hebben gezoend en we hebben elkaar intiem betast; zacht, warm en onbeschaamd. Met zijn tweetjes samen als tortelduifjes op de bank bij haar thuis. En dat was een heerlijk begin van een nieuw jaar.

"Klaar voor een nieuw jaar..."


4 opmerkingen:

  1. heerlijk dat jullie van elkaar zo kunnen genieten....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik "zoek" ook nog zo'n seksmaatje, maar dan wel in de mannelijke vorm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou opgewonden vrouw....je gebeden zijn verhoord! Ik ben helemaal tot jou beschikking! rvasten@Hotmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie benen, kousen en pumps

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...