dinsdag 4 september 2012

En toen kwam John ook nog even

Ja hoor, hij heeft zich niet in kunnen houden toen Els thuis kwam, de boef. En vanmorgen kwam hij zich bij mij nog snel even ontdoen van een ochtenderectie. Hij smste me gisterenavond met de vraag of het goed was dat hij vanochtend even lang kon komen voor een snelle wip. "Ja hoor, hoe laat?"

Om acht uur stond hij al op de stoep. Ik deed voor hem open, droeg alleen een t-shirt, leidde hem zonder woorden mee de kamer in, bukte me aan de bank en liet hem zijn gang gaan. Gewoon even een paar minuten zijn hoertje, te kort voor een orgasme van me, maar een heerlijk gevoel toen hij schokkend in me klaar kwam. Even in de keuken met een washandje warm water schoongemaakt, en hij weer de deur uit.  Ikzelf een half uurtje later, nadat ik me snel nog even wat had opgetut. Lekker hoor, twee mannen die echt van me houden en ook nog eens zo lekker geil op me zijn.




1 opmerking:

  1. Heerlijk die vluggertjes. Niks teder voorspel, gewoon meteen lekker geil neuken tot het orgasme er op volgt! Mijn favoriet op zomerse dagen als de zon mij steeds weer opwarmt. Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...