vrijdag 14 september 2012

Hestertje heeft zin

Mijn hartsvriendin Hester, helaas zo hetero als wat, vroeg me gisteren aan de telefoon, we babbelen een hoop, of ze mijn Petertje vanavond zou mogen lenen. Ze is weer zo loops als wat, vertelde ze me met het voor haar kenmerkend woordgebruik. Ze komt niets tekort, ze laat zich nog steeds ook af en toe pakken door die twee gosers in Breda. Ze laat ze tegenwoordig gewoon bij haar thuis komen, zo vertrouwd is het al.

"Nee",  was mijn antwoord, want vrijdagavond ben ik altijd veel te blij om hem zelf weer in mijn bed te hebben, of aan de bank, of op de tafel, of tegen de muur, en het liefst allemaal een keer. Ik heb haar gezegd dat ik hem zaterdagmiddag wel even langs laat komen, dan kan hij mevrouw even komen rekken en dekken zodat ze er weer een tijdje tegen... (ook haar woorden).

Nu optutten want over een uur staat hij hier tegen me op te rijden, hihi, dat weet ik nu al. Ik ga weer een lekker kort strak rokje voor hem aan trekken. Afgelopen woensdag een nieuwe gekocht, marine-blauw met een splitje aan één zijkant. Misschien kousen eronder zodat de kousband door het splitje net zichtbaar wordt, dan zal het geen vijf minuten duren voor ik tegen de leuning van de bank of over de tafel hang.

Zin zin zin.... toe maar Petertje, doe jij Sonja maar lekker naaien, want jij weet wel dat Sonja daar heel blij van wordt, toe maar, lekkere vent.



3 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je weer terug bent Sonja. Ik geniet steeds weer van jouw geile ervaringen. Heerlijk dat je in de loop der jaren mensen om je heen hebt verzameld, die net als jij zo open minded zijn als het om sex gaat.

    Begrijp ik het goed dat jij je niet meer laat neuken door de jongens uit Breda?

    PS: de tekens die ik in moet vullen om te bewijzen dat ik geen robot ben zijn erg lastig te lezen. Maar daar heb jij geen invloed op waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Son, wat goed dat je weer terug bent. En nog helemaal de "oude" hihi.

    Kusssssssssssss
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...