donderdag 30 augustus 2012

De vagina van Els

...daar heb ik heerlijk van genoten eergisteravond. John vroeg of hij ook mee mocht komen toen ik Els uitnodigde op de koffie, maar ik heb nee gezegd.

Mijn lesbische gevoelens vieren weer hoogtij de laatste anderhalve week en daarom wilde ik Els exclusief voor mezelf, overigens ook tot haar grote genoegen.

Ik zoende haar met een diepe tong toen ze bij me binnenstapte. Ze wist wat ik in petto had, ik had haar van mijn gemoedstoestand verteld. We gingen eerst uit de kleren en toen aan de koffie, naast elkaar op de bank. Koffie op, kopjes op de tafel, benen uit elkaar en handjes bij elkaar ertussen. Wat voelde het weer lekker en vertrouwd, zowel haar spleetje als haar vingers bij mij. We werden heerlijk nat en zijn toen naar boven gegaan om op bed verder te gaan. En toen...

Tongen, vingeren, beffen, het hele oeuvre afgewerkt, met een zalige focus op elkaars vagina. Ze was prachtig gladgeschoren en ik had mezelf ook goed verzorgd, uiteraard. Verstrengeld in elkaar liggen roddelen over John en Peter, hun pikkies vergeleken, John een iets kleinere dan Peter, beide gemiddelde maat. Zo groot hoeft het van ons allemaal niet, als ze maar weten wat ze ermee moeten doen en heerlijk om die dingen tot zowat aan hun ballen in onze mond te kunnen nemen. Scrotum van John is weer wat groter dan dat van Peter. En John houdt het ook een stukje langer uit dan Peter.

Dat John en ik heimelijk diepere gevoelens hebben voor elkaar vind ik nooit nodig om te vertellen, het voelt prettig maar is heel onschuldig en zou misschien een verkeerd beeld kunnen gaan scheppen.

Al kletsend en strelend ging Els met haar hoofd naar beneden. Haar haren kriebelden langs mijn dijen en uit het niets voelde ik ineens haar warme zachte tong tussen mijn lipjes kwispelen. Alle spiertjes van mijn bekkenbodem trokken samen, wow...! Ze stak een vinger naar binnen en ik voelde hoe het vocht naar buiten droop. Ik greep tussen haar benen en stak ook bij haar een vinger naar binnen. Ze was warm en nat, ik voelde hoe ze pulserend in mijn vinger kneep. Dit was zo'n mooi en lekker moment, het mocht de rest van mijn leven blijven duren. Ik begon spontaan te squirten en voelde een orgasme op komen zetten. Het was de honderdduizendste keer en toch voelt het iedere keer weer als nieuw. Zo voldaan, het gevoel van bevrediging tijdens het klaarkomen. Ik kon Els wel opvreten zo lekker is ze, zeker op zo'n moment.

Daarna draaiden we de rollen om. Ik kan vrij snel een aantal orgasmes na elkaar hebben, maar zij stelt haar orgasme het liefst zo lang mogelijk uit omdat ze een wat langere hersteltijd nodig heeft. Het was tijd om er een einde aan te gaan breien, dus ze wilde ook toegeven aan een bevrediging. Ik begon met mijn tong haar voeten te strelen. Ik likte tussen haar tenen en zoog er op, stuk voor stuk aan beide voeten.

Waar bij mij de 41 jaren en het intensieve gebruik goed zichtbaar zijn, heeft Els nog een prachtig meisjeskutje. Haar lipjes stonden gezwollen. Geil was het om haar te horen kreunen toen ik haar schaamlippen met mijn vingers uit elkaar bewoog en met mijn tong over haar relatief grote clitoris likte.

Ik pakte mijn vibratortje erbij en bracht dat bij haar naar binnen terwijl ik opnieuw met het puntje van mijn tong snelle bewegingen over haar klitje maakte. Gierend kwam ze klaar...

Nog een half uur hebben we liggen nagenieten, elkaar zachtjes over de buik en borsten strelend, kleine kusjes, zonder woorden. Daarna ging ze weer naar haar John. Of ze hem verslag heeft gedaan en zich - John kennende - ook nog een keer heeft laten afneuken is waarschijnlijk, maar dat hoor ik nog wel.


2 opmerkingen:

  1. Oude tijden herleven, weer eens een heerlijk verhaal dat mijn fantasie op gang helpt. Twee vrouwen die samen genieten, als ik mijn ogen sluit zie ik het helemaal voor mij. Hopelijk zie ik het ook nog eens voor mij met mijn ogen open. Mijn vriendin wil graag aan die wens voldoen, de schat. Dan is dit stukje tekst heerlijke voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of je nu operation zoek bowed naar een discrete site waar je operation een veilige manier aan partnerruil kunt doen, of waar je koppel zoekt koppel, of koppel zoekt man kan vinden, of dat je eens shrink ervaren wat swingers voor elkaar doen als het licht uitgaat, Elite Paren is de ideale plaats om operation een discrete en volledig anonieme manier je stoutste fantasieën waar te maken, of om gewoon een spannend afspraakje te vinden and als je dat liever hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...