zaterdag 25 augustus 2012

Het gaat goed...!

Het lukt me nog steeds niet goed om weer wat frequenter in mijn dagboek te schrijven. Maar het gaat goed met me. Wat druk op het werk momenteel, maar in de weekends lekkere seks met Peter. En ook met John, die me regelmatig even snel neemt, wat die lieve Els helemaal goed vindt. Dus niets te klagen...

Ik voel dat mijn lesbische kant weer wat dominanter wordt in mijn hoofd. Het is een regelmatig terugkerende periode waarin ik een sterke seksuele aantrekkingskracht tot vrouwen voel. Els vindt die periodes van me altijd fijn. We zoenen en strelen toch wel, maar het maakt me zo heerlijk gulzig, zegt ze. Ik voel dat zelf ook, ik ga haar van de week eens bellen voor een avondje samen. Lekker lichamelijk met elkaar, ik heb er zin in.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...