zaterdag 4 augustus 2012

Kort berichtje...

Gisterenavond rond etenstijd was Peter er weer, zoals gebruikelijk in onze inmiddels al jarenlange weekendrelatie. Ik had mezelf weer mooi verzorgd. Vlak van tevoren mijn schaamgebied weer mooi glad geschoren en hij mocht, meteen toen hij er was, de verzorgende olie uitmasseren. Daarna kort rokje voor hem aangetrokken, ook zoals gebruikelijk als hij komt. Open-crotch slipje met vrije toegang voor zijn ogen en zijn handen. De rest laatst zich voor het eerste uur wel raden, met als climax lekker voorover hangend over de leuning van de bank...

Op dit moment is hij even bij Hester, mijn eeuwig single vriendin, die hem - tot beider genoegen - af en toe even een paar uurtjes van me leent. Ik gun het haar graag en ze doet me later altijd heerlijk gedetaileerd verslag.

1 opmerking:

  1. Sonja
    Ik geef toe .... ik ben nieuwsgierig ... al verslag gehoord van Hester ... en zo ja, mogen wij dat al lezen ??


    Liefs Ingrid
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...