maandag 27 oktober 2008

Rustige tijden

Het zijn rustige tijden op dit moment. Ik bedoel niet dat ik het niet druk heb, volop dingen te doen. Maar op erotisch gebied lijkt er een dipje te ontstaan. En dan bedoel ik ook weer niet met Peter. Maar met mijn avontuurtjes.

Nee, met Peter gaat het voortreffelijk, want zijn "sletje" - ik dus - hing dit weekend weer behoorlijk het onverzadigbare hoertje uit. Inclusief hoge hakken, naadkousen en een veel te kort rokje. Ik weet hoe lekker mijn mannetje dat vindt, en ikzelf vind het ook leuk om hem zo op mij te zien geilen.

Zo hebben we samen op bed gelegen. Naast elkaar op onze buik met een laptop op zoek naar filmpjes en plaatjes. En dan die heerlijke blik van hem steeds opzij naar mij. En die hand over de achterkant van mijn benen tot op mijn billen en tussen mijn dijen aan mijn vagina. Ja, ik had deze keer wél een slipje aan. Maar niet lang.

Dus het was een lekker weekend, maar toch zijn het rustige tijden. En dat maakt me soms een beetje onrustig als Peter weer weg is. Zou het iets met John en Els te maken hebben? Of met Gerda, die ik al een tijdje niet meer heb gezien. Of die jongens in Breda? Ik moet trouwens Hester weer eens bellen. Met haar ben ik ook al een tijd lang niet meer op stap geweest. Toch maar weer eens naar die jongens? Alleen? Mezelf als een ordinaire slet door die twee laten afneuken? Ik voel het alweer kriebelen als ik daar aan denk. Of misschien toch met Hester erbij, zodat we later samen wat te "evalueren" hebben?

Ik ben onrustig, dat betekent dat ik vanavond maar eens fijn wat filmpjes opzoek en mezelf daarna maar eens lekker ga bevredigen.

4 opmerkingen:

  1. Hey Son,

    Wat zal ik zeggen....
    Heb je een helpende hand of iets harders nodig, hihihi

    Grapje, happy playing.

    xxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonde van de moeite dus, om eerst wel een slipje aan te trekken, hihi. Maar als het je echt te rustig is zal je moeten stoppen met twijfelen en gewoon initiatief moeten nemen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja,

    Als je het beroeren van jezelf net zo geil en wellustig kunt beschrijven als je andere avonturen, zal het voor ons trouwe lezers geen 'rustige tijd' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...