donderdag 30 oktober 2008

Elsje Fiederelsje

Zo is er een tijdlang niks aan de hand en zo kom je plotseling in een stroomversnelling. Het is zo onwezenlijk allemaal voor me op dit moment...

Gisterenavond Els aan de telefoon. John was twee dagen in Duitsland voor een beurs en of ik zin en tijd had om gezellig bij haar langs te komen. Nou, dat heeft wat veroorzaakt! Ik ben koffie gaan drinken bij haar. Het parket ligt er inmiddels schitterend bij en alles heeft een fris kleurtje gekregen. Dat had ik nog niet gezien. En wat me ook opviel was die blik in de ogen van Els. Het was ondefinieerbaar, maar daar zat in ieder geval ook een vuur in zoals ik dat nog nooit bij haar gezien had. Ik wist wat er zou gaan gebeuren en dat maakte me ontzettend opgewonden en ongeduldig. Het heeft de tijd van het drinken van één kop geduurd voor we smachtend op elkaar afvlogen.

"Kom, we gaan naar boven" zei Els. Mijn hart bonkte in mijn keel. Ik volgde haar de trap op. Ze liep naar de badkamer en begon haar tanden te poetsen. Ik stond even hulpeloos te kijken en vroeg toen of ze nog een schone tandenborstel had liggen. Al poetsend trok ze een kastje open en wees op een verpakte tandenborstel. Ik poetste ook mijn tanden. Daarna trokken we onze kleren uit. Ik was blij dat ik me pas nog glad geschoren had. Ik pakte een washandje van de stapel en waste me met zeep tussen mijn benen. Els deed hetzelfde. We kijken elkaar zwijgend met een brede glimlach aan terwijl we onszelf verzorgden. Na dit ritueel trok Els me aan mijn hand mee de slaapkamer in.

De kamer zag er prachtig uit en het was er warm. Ik zag onszelf in een grote spiegel en weer schoot mijn hart op hol. Het bed was groot en netjes opgemaakt. Els trok het dekbed weg en ging liggen. Ze klopte met haar hand naast zich op het bed en zei: "Kom." Ze had de regie in handen, ik liet mezelf leiden.

Toen ik naast haar lag draaiden we naar elkaar toe en begonnen te zoenen. Ze schoof dichter tegen me aan en ik voelde haar warme lichaam tegen het mijne drukken. Ze oefende wat druk uit om me op mijn rug te krijgen en ging zonder haar mond van de mijne te halen boven op me liggen. Ik voelde haar hand naar beneden glijden en mijn vagina betasten. Wie had dit kunnen denken van Els. Ze was een en al zelfverzekerdheid. Hoe was het mogelijk.

Ik liet haar begaan. Haar hoofd ging naar mijn borsten en ze zoog aan mijn tepels. Intussen woelde haar hand nog steeds in mijn kruis. Het voelde lekker. Ze drukte haar borsten op mijn buik en schoof verder naar beneden. Ik wist wat er zou gaan gebeuren. En ja, ze ging met haar mond naar mijn kut. Ik voelde haar natte mond op mijn gladde schaamlippen. Ik trok mijn benen op om haar ruimte te geven. "Ja" dacht ik, "goed zo, gebruik je tong." Ik hoefde het niet te zeggen; met lange halen voelde ik haar warme tong over mijn lippen strijken. Ik opende mijn benen wat verder en ja, haar tong bewoog tussen mijn lipjes. Ik pakte haar hoofd tussen mijn handen en probeerde haar zo naar mijn klitje te sturen.

"Lik eens aan mijn klitje" zei ik. Ik voelde haar zoeken en pats, ja, het was gevoelig, maar ongelofelijk lekker. Els toch, ik was echt helemaal overrompeld. Els lag aan mijn klitje te likken terwijl ik twee uur eerder nog geen idee had dat ik die avond seks zou hebben.

Ik wilde haar ook verwennen en bewoog me onder haar uit. Ze keek verbaasd op? De onzekerheid die ik van haar kende kwam weer helemaal terug. Ik lachte en stelde haar gerust.

"Het was heerlijk, Els, zo meteen mag je weer verder gaan. Maar ik wil ook even proeven hoe jouw kutje smaakt."

Els werd verlegen. Ze bekende met zachte stem wat ik al wist: "Jij bent de eerste vrouw voor mij."

Ik raakte erdoor ontroerd. Ik wilde deze vrouw de ervaring van haar leven geven. Ik wilde haar likken, tongen, strelen, masseren, ik wilde haar opvreten, orgasmes uit haar trekken, ik wilde één zijn met haar. Eén zijn met de vrouw van John, de man op wie ik al zo lang geil en die mij een paar weken geleden ten overstaan van zijn eigen vrouw en mijn eigen vriend heeft staan neuken. Zijn eigen vrouw die op datzelfde moment met de penis van mijn vriend in haar mond zat. En met deze vrouw lig ik nu naakt in bed. Haar bed. Het bed van haar en John. Het bed waarin John haar altijd neukt. Hoevaak? Wekelijks? Dagelijks? Meerdere keren op een dag? Het bed waarin John mij misschien ook een keer zal neuken. Of misschien niet een keer maar vaak zal gaan neuken. Wekelijks? Van mij zou hij me wel ieder dag mogen neuken als hij dat wilt. Eerst John en daarna Peter. Of andersom, ik weet het niet. Het maakt me ook niet uit.

En ik heb Els gisterenavond gelikt, getongd, gestreeld, gemasseerd en tot een orgasme gevingerd, zonder hulpmiddelen. En ik heb haar vinger samen met de mijne in mijn kutje gehad en daarmee een heerlijk orgasme bij mij veroorzaakt.

Els is op bed blijven liggen toen ik weer naar huis ging. Het heeft bij elkaar ongeveer drie uur geduurd. Ze was in de hemel. Ze straalde. En ik voelde en voel me nog steeds heel gelukkig. Een lieve zachte bescheiden vrouw op loopafstand bij me vandaan, met wie ik heb gevreeën en met wie ik vermoedelijk nog vaak zal vrijen. Met wiens man ik ook seks heb gehad en hopelijk nog vaak zal hebben. Een vrouw die ook seks met Peter heeft gehad en die zich waarschijnlijk maar al te graag nog vaker door hem zal laten neuken. Want als er iemand is die goed met een vrouw overweg kan dan is het Peter wel; ik houd het niets voor niets zo lang met hem uit.

O, Peter wat heb ik je veel te vertellen als je morgen weer hier bent. Het voelt zo ontzettend onwezenlijk allemaal en ook zo ontzettend fijn.

3 opmerkingen:

  1. Je voelt echte passie en geluk als je dit leest!!!
    Meiden ,t'is mooi voor jullie, proficiat. riklon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hééé, wat heerlijk voor jullie!! En natuurlijk voor ons dat je het allemaal zo geil beschrijft!!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...