maandag 20 oktober 2008

Dat hoerige

Ik had het er met een mailvriendin van me over. Zij had het ook, dat gevoel om af en toe even een beetje hoerig te willen zijn. Eigenlijk is dat voor mij te zacht uitgedrukt. Het is niet af en toe, maar erg vaak. En het is ook niet een beetje, maar best wel sterk.

Ja, wat is dat toch. Ik denk dat het te maken heeft met het biologisch instinct om te verleiden en "gedekt" te willen worden. Dat klinkt erg ordinair zoals ik het zeg, maar in essentie is het volgens mij wel zo. Ik heb heel sterk in me dat ik geil gevonden wil worden. En dat roept de drang op om me hoerig te gedragen. Dat doe ik natuurlijk alleen in gepaste situaties in een intieme sfeer met een man.

Met Hester bij die twee jongens in Breda voldeed ik naar mijn gevoel zelfs helemaal aan de definitie van een "sletje". En dat vond ik helemaal niet erg, opwindend zelfs. Ik weet toch wel van mezelf dat ik ook een nette kant heb dus ik laat dat gevoel heerlijk over me heen komen.

Sonja het hoerige sletje... Wat klinkt dat heerlijk geil, hihi.

9 opmerkingen:

  1. Trek jouw neuklaarzen en een kort rokje aan Sonja en het zal aan mij niet liggen als je niet gedekt wordt. Je ziet er dan zo opwindend hoerig uit. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of gewoon dat jurkje met naadkousen en high heels....zonder slipje.
    Als je dan voelt dat er niets onder dat jurkje zit is het kermis voor de mannelijke hormonen. Dat staat garant voor langdurige lokale hardheid een een vrouwtje dat suf gedekt wordt...

    Laat maar komen zou ik zeggen, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kanjer,

    Ja en weet je elke man vind dat ook weer super opwindend
    Als mijn vriendin zicht geil en hoerig kleed en ze zegt iets in de trand van kom je je geile sletje neuken, ja dan steigert ie meteen.
    Heerlijk dat er vrouwen bestaan zoals jij :-)

    Kus

    John

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh sonja, als jij jezelf "sletje" noemt (hoop dat ik jou niet beledig), dan zie ik je al in gedachte verleidelijk bukken.
    dan krijg ik zin om jou eens flink te dekken!
    zoooo lekker om geil op jou te zijn, mmmmm....
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sex is overleven. Zonder sex zou het gauw afgelopen zijn met de menselijke soort. Gelukkig maar (als dat zo zou zijn), want wat is er nou aan zonder sex.
    Dus als je in een heerlijk geile bui, je minnaar verleid in een lekker hoerige outfit, is dat dus overlevingsdrang......
    Ehhh, nu wordt het toch wel een beetje wazig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha zwoeltje, er zijn ook mensen die gewoon willen genieten van het leven zonder zich direct bezig te houden met de instandhouding van de soort. Maar een zekere oerdrift zit er natuurlijk wel in. En hopelijk blijft Sonja haar oerdriften met ons delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snap ik, toch is het wel een grappige gedachte dat dat ongeremde genieten zijn oorsprong vind in basale overlevingsdrang.
    Als de menselijke soort er niet vanaf hing was het lang niet zo lekker geweest.
    En natuurlijk wil ik dat Sonja haar ongeremde avonturen met ons blijft delen! (Zonder overleef ik het niet ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind 'slet' en 'hoer' best wel lelijke woorden, maar als je ze verkleint ('sletje', 'hoertje') dan krijgen ze meteen iets vertederends (zoals 'kut' en 'kutje'). Maar op zich allemaal best leuk, ik gedraag mij ook graag als een, euh, 'hoerenlopertje'.

    Keep up the joy, Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ka-nonnen vrouw, wat ben je toch eigenlijk slecht! Brr... ik zou het wel weten als ik je vent was: STRAF.

    En je bent niet alleen "erg", je houdt ook nog eens vol om hier je belevenissen op e-schrift te stellen.

    En ja, het is evolutionair bepaald dat vrouwen achter de bosjes zich (ook) laten nemen door kerels van een naburige stam. Daar gingen uiteraard de nodige verleiding en spitsvondigheid ("ik ga wat paddestoelen zoeken" - hetgeen géén leugen is ;) aan vooraf. Hence: de slimme slangevrouw versus de enkelvoudige en goedgelovige lobbes van een vent.

    Wij, jij en ik en vele, vele anderen ;), vinden dit geil, maar dat is slechts 'n wortel die Moeder Natuur ons voorhoudt. Het was om inteelt te voorkomen zoals je zal begrijpen.

    Maar goed, all the best, kijk uit voor ziekten en wellicht komen we elkaar nog wel eens e-tegen.

    Warme zoen,
    Richard aka Richie66

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...