zaterdag 5 juni 2010

Vrijen met meerdere mannen

Tja, dat doe ik, vrijen met meerdere mannen. En ook met vrouwen. Peter, mijn vaste vriend en neuker vindt het goed. Hij vrijt ook met een goede vriendin van me, en soms ook met andere meiden. Wij kunnen het aan en vinden het goed. We hebben die vrijheid tot de basis van onze relatie bestempeld.

Ook al heb ik mijn vriend die me ieder weekend heerlijke beurten komt geven, toch is het opwindend en lekker om ook door andere mannen begeerd en genomen te worden. Het zit in mijn natuur en voelt als normaal.

Het begon als tiener met een buurjongetje en zijn vriendje, die hele stoute dingetjes met me wilden en mochten doen. In mijn jonge studentenjaren waren het medestudenten door wie ik me graag zo vaak mogelijk liet nemen. Weer wat later vond ik het spannend met mannen die mijn vader konden zijn. Heel bijzonder, lief, attent, geil, ervaren. Toen ontstond ook de spanning het met getrouwde mannen te doen. Twee van mijn vroegere neukvriendjes bleven me stiekem bezoeken nadat ze waren getrouwd, nog steeds af en toe. Heel vleiend hoe ze hun kwetsbaarheid trotseren in hun verlangen naar seks met mij. Het heeft iets hoerigs, niet in negatieve zin, maar in geile zin, het gevoel in zekere zin hun "hoertje" te zijn windt me enorm op.

En nu, steeds weer nieuwe spanning en opwinding. Voorheen was het Peter en ik ieder voor onszelf. Nu sluipt het erin dat we samen dingen doen met anderen, John en Els. En met Hester, goede vriendin van me, hetero, zij en ik gezamenlijk seks met Peter. Terwijl Peter haar neukt profiteer ik van mijn lesbische gevoelens voor haar. Ik raak haar op de meest intieme plekjes aan terwijl ik van dichtbij toekijk naar haar spel met mijn vriendje, zonder dat het haar stoort en zonder dat het onze vriendschap op het spel zet.

Tja, meerdere mannen... allemaal doen ze het weer anders. Zo fijn, zo vrij, zo hoerig, zo geil...

11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Sonja,
    Stiekem beschouw ik mezelf ook maar als een 'neukvriendje', heerlijk wegzwijmelen bij de gedachte dat ik je heerlijke lichaam van top tot teen mag verwennen, betasten, likken, neuken....mmmmmm, alleen of met anderen, Peter, John en Peter, Peter en Hester....jeetje ik ben alweer super geil.
    Kom maar eens met je zomerbeentjes shoppen in de stad van die twee knapen (...de weg weet je al ;-) toch?) Als ik je dan tegen het lijf loop of op een terras bespeur...grrrr.....
    En volgens mij zijn er meerdere, trouwe lezers van je blog die zulke gedachten koesteren denk je niet?

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leef je lekker uit en geniet er van!
    Blijf je ervaringen daarna hier op je blog vermelden en wij genieten met je mee. Zo kan jij je weer lekker opgeilen met onze reacties en is de cirkel weer rond... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sonja...

    Wat heb je het weer bij het juiste eind. En als ik naar mijzelf kijk, ik geniet of elke dag de laatste kan zijn. Het grappige is alleen dat ik elke keer denk. "Nou, nu heb je wel de leeftijd gekregen dat je niet meer kan/mag ontdekken. Blijkbaar EN gelukkig zijn er vele van deze leeftijd die nog volop aan het ontdekken zijn....
    Bedabkt voor je blog weer...
    P.S
    Heb je m n mailtje van de week nog gekregen ?

    Ingrid
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. N.a.v. je toppertje van 5 juni:
    Dat dacht ik al dat je zo'n feestje wel eens zou willen meemaken. Wanneer ben je jarig? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik weet zeker dat de mannen het ook heel graag doen met jou, sonja!
    ze zijn bij jou in veilige handen en kunnen zich daardoor heerlijk laten gaan. en jouw genot maakt het voor hen al helemaal geweldig...

    en als ik je geile belevenissen dan nalees, voel ik mezelf er helemaal induiken. als lezer voel je echt dat je erbij hoort...


    je hebt trouwens weer een bloedheet filmpje uitgezocht! die dekhengsten weten wel raad met een paar hete huppelkutjes bij het zwembad!

    we boffe maar met zo'n toffe meid als jij!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Sonja, Een heerlijk hersenspinsel en precies zoals het is. De spanning die vrijen met een ander met zich meebrengt maakt het extra intern, en telkens is de eerste keer een heerlijke ontdekkingsreis, daarna wordt het lekker en intens en juist het op een ander manier vrijen is heerlijk.

    vooral van blijven genieten
    xxxxx
    daniel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben een vrouw van 50+ en ik zou ook wel eens graag een trio doen. Twee man en een vrouw, of twee vrouw en een man, maakt me niet uit. Het lijkt me heerlijk eens mee te maken wat Sonja meemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Eva,

    Stuur je me eens een mailtje? Zie emailadres onder "mail me" in de kolom rechts. Misschien heb ik iets leuks voor je.

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, wie 'droomt' daar nu nooit van, een spetterende trio :-)) Animo genoeg zou ik denken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij heerlijk geil wijf Sonja, een lekker hoertje.
    Zoals jij het normaal vind, dat het jouw natuur is om begeerd en gemonen te worden.
    Op dit moment heb ik harde lul en ben me aan het afrukken, in gedachte voeld het alsof het jouw handen zijn die me afrukt Sonja.
    kusjes en likjes

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...