vrijdag 25 juni 2010

Niet zoveel te melden

Ik heb niet zoveel te melden, sorry lezers. Wel natuurlijk met Peter gespeeld, altijd weer erg lekker, verveelt nooit. En ook even Erik aan de telefoon gehad. Getrouwd, ik ken hem nog uit mij studietijd en komt nog steeds regelmatig even bij me langs, maar het is nu alweer TWEE JAAR geleden kwamen we tot de ontdekking. Hij is een van mijn drie "blootneukers", Peter, John en hij, zonder condoom dus.

Hij had zin in me, is altijd leuk om te horen, en "we moeten weer eens afspreken". Ja, als het aan mij ligt, hij is welkom, graag, ik heb heel veel leuke herinneringen aan hem. "Vaste klant" zo voelde het niet, maar zo was het wel. "Eerst neuken dan studeren" zei hij altijd tegen me, ik hoor het hem nóg zeggen. En ik vond het best, neuk me eerst maar even als je dan beter kunt studeren. Dat was een tijd, geil, het heeft me wel mij studie gekost. Als ik erbij stil sta nu, moet ik er om lachen, ik lag meer met mijn vriendjes in bed dan dat ik boven mijn boeken zat. Ik vond het maar wát interessant dat die jongens zo graag met me wilden, ik wilde geen enkele gelegenheid verloren laten gaan. Ik ben benieuwd wat ze wel niet van me dachten toen. Terugkijkend is het eigenlijk ook een beetje beschamend hoe ik me opstelde. Ik straalde volgens mij wel erg uit dat ik er wel pap van lustte, want binnen de kring waarin ik me bewoog was het heel normaal als een jongen me op de man of vroeg of ik zin had om te neuken. Tjee, nu ik dit zo zit te schrijven krijg ik het er warm van, schaamrood. Maar ook wel weer spannend om het toch op te schrijven, zodat iedereen het kan lezen, jullie kennen mij toch lekker niet...

6 opmerkingen:

  1. @Sonja Ik snap dat je het er warm van krijgt :-) even buiten het weer hihi. Enne schamen hoeft toch niet, deze update valt toch best wel mee? Niet dat ik het ook niet warm krijg bij de gedachte dat jij....geil, geiler wordt?? :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat een lekker toppertje weer, mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de mannen hebben graag seks met jou omdat je het zelf zo lekker vindt. al een afspraak gemaakt met erik?

    begrijpelijk dat je niet alleen maar "blootneukers" hebt. wat dat betreft zijn erik, john en peter geluksvogels.

    over je toppertje: als jouw peter erbij is tijdens je "tedere intimiteiten", dan denk ik dat ie niet lang passief toe zal kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent ook zo heerlijk geil hè. Ik kan me voorstellen dat het schaamrood weer op je gezicht staat, maar heb je er last van gehad of nog steeds last van dat ze je 'behandelden' als iemand die er wel pap van lust?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Sonja, I'm a big fan of your blog. Your writing rings of truth, which just makes it so much hotter. Thanks for sharing!

    I found this video by a Dutch girl for her soldier-BF (in Afghanistan I'd guess). She asks him not to let anyone see the video, so I felt kinda guilty for watching, but it is really hot.

    http://www.xvideos.com/video406430/pia_guanio_dutch_girl_speak_a_lot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik kan me indenken dat jij het er warm van krijgt ,zoals je dit verteild,krijg ik ook een harde hih

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...