vrijdag 11 juni 2010

Jeetje, John...

Oef, dat was even lekker vanmorgen. Ik heb een vrije dag vandaag. Om een uur of acht vanmorgen werd ik wakker gebeld. John, Els was al naar haar werk, of hij even met me mocht omdat hij zich zo ontzettend opgewonden voelde, mij niet uit zijn hoofd kon krijgen.

Natuurlijk mocht hij even met me. Hij mag altijd even met me, dat is hem wel duidelijk en daarom durft hij me natuurlijk ook zo schaamteloos te bellen. Ik was meteen klaarwakker, tintelingen onder in mijn buik, mezelf snel even wat opgefrist, en een half uurtje later met een naakt lichaam onder een t-shirt - snel mijn pumps aangeschoten, vluchtig in de gangspiegel gezien hoe sexy het stond - voor hem open gedaan. Armen omhoog, rondje voor hem gedraaid, weer mijn blik op de spiegel (Sonja toch!), en me overgegeven aan mijn heerlijke hoerige gevoelens jegens John.

"Vergeet Els en neuk je buurvrouwtje maar even lekker" zei een stemmetje in mijn hoofd. Ik zette mijn handen tegen de muur, heupen naar achter, ogen dicht, ik voelde zijn warme hand hoog tussen mijn dijen, weer die trillinkjes in mijn onderbuik, krampend kutje, drijfnat.

Met nog steeds gesloten ogen en mijn tong tussen mijn tanden kreeg ik dat altijd weer vreselijk lekker hemelse gevoel toen ik zijn geslacht bij me naar binnen voelde gaan. Dat blijft ongelofelijk lekker, het went nooit, zóóóó ontzettend lekker, het lichamelijke, maar ook tussen de oren, dat een man een erectie van me krijgt, opgewonden van me raakt, geil op me is, naar gemeenschap met me verlangt. En het heerlijk hoerige om dat gevoel bij een man te stimuleren, uit te dagen, te provoceren, en dat beantwoord te krijgen... Wat heerlijk dat je me even kwam neuken John. Het was niet de eerste keer dat hij voor een vluggertje bij me langs kwam. Hij zou iedere ochtend wel even mogen.

Het heeft misschien maar een minuut of 10 geduurd, maar het gevoel is er niet minder om, dat heerlijke pompen en soppen, achterlangs (favoriet!) staand tegen de muur in de gang. Heerlijk, die krachtige stoten, die me op mijn strak gespannen benen deden trillen.

Zijn pik schoongelikt, met een handdoek drooggewreven en hij daarna de deur weer uit, mij achterlatend met een heerlijk nagloeiend gevoel tot heel diep van binnen. Een minuut of 10, maar ik ben zeker een half uur op de grond met mijn rug tegen de muur blijven zitten nagenieten. John, wat lekker was je, en vanavond Peter weer... heerlijk.

Inmiddels gedoucht, nu klaar om boodschappen te gaan doen.

10 opmerkingen:

  1. je bezorgt me spontaan een erectie, sonja!
    achterlangs in je kut pompen, welke man wil dat nou niet?
    mijn instinct zegt dat dat het allerlekkerste standje is. alsof de natuur het zo bedoeld heeft...
    (niet dat er iets mis is met een beetje variatie. hihi)

    heb zo'n zin om je te bespringen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sonja,
    Dat tussen de oren dat bereik je keer op keer! Wat een heerlijk verhaal, wat worden we daar weer geil van, wat willen we graag uitgedaagd worden....mmmm lekker, geil, heet wijf...excuus voor de uitdrukking maar in opgewonden sfeer een compliment!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. xandra en daniel12 juni 2010 om 06:53

    Hi Sonja,

    wat een heerlijk geil verhaal weer, ik kan je vertellen dat ik hem niet slap heb gehouden en xandra er van is gaan druipen, we hebben elkaar heerlijk verwend na dit geile verhaal, was wel wat langer dan 10min hihihihi, lijkt ons trouwens wel eens geil om jullie eens echt in actie te zien , hihihih, misschien iets met z'n 6-en???

    xxxx

    xandra en daniel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. poehee, net wat hete xhamster filmpjes gekeken ( met de broek op de enkels) en nou dit hete commentaar van xandra en daniel...

    ik moet ff m'n brandje blussen hoor! ik hou het niet meer...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sonja...
    Zo wil iedereen wakker gebeld worden !!! Geweldig !
    Ik zag het weer helemaal voor me, en ook hoe je nog na genietend tegen je muur hebt gezeten ! Heerlijk...Dan daarna gewoon naar AH ...en daar lopen met een heerlijke glimlach om je mond, en iedereen maar denken dat je het "gewoon naar je zin hebt !!!'

    Super, bedankt weer

    Kus Ingrid
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hé son, zo te zien komen heel wat jongeheren klaar op jouw verhaal. nou wil ik wel eens weten: kom jij ook klaar op al die geile commentaren op jouw verhaaltjes?
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @anoniem: in m'n gedachten "komt" ze wel altijd. ik hoop dat ze ook echt geniet van haar geile belevenissen, wensen en gedachtes.
    en van het neertikken en nalezen van dit alles in dit intieme dagboekje en van het lezen van al die reacties van haar geile bewonderaars.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt heerlijk genoten Son. Iets vertelt mij dat je dat iedere dag wel zou willen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yummie.. Zo'n buurvrouw wil ik ook wel.. :) Lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geil om de dag mee te beginnen, je buuf hoertje Son ff te bellen om der kut achterlangs vol te pompen.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...