vrijdag 13 november 2009

Petertje, Petertje toch... met een oudere getrouwde vrouw

Gisterenavond was het zo ver voor mijn Petertje. Hij heeft die dame van 51 geneukt. Hij heeft het me in geuren en kleuren verteld. Ik ga niet alles hier doorvertellen, maar een paar kleine bijzonderheden mogen toch wel vind ik.

Hij vond het geil, ze was niet al te mager (zacht uitgedrukt, behoorlijke maat), maar hij vond het erg geil. Het kostte hem moeite om een goede stijve te krijgen en te houden (zo ken ik hem helemaal niet), naar zijn zeggen vanwege de spanning van de afgelopen dagen; blijkbaar werk dat dus zo bij mannen. Maar desalniettemin was hij erg opgewonden en heeft hij veel mond en handwerk verricht. De dame is een getrouwde vrouw, die eindelijk weer wel eens door iemand aan haar intieme delen aangeraakt wilde worden. Laat dat maar aan mijn Petertje over.

Ik vraag me af hoeveel vrouwen er zijn, die door hun man verwaarloosd worden op dat punt en hunkeren naar zoiets. Laat eens wat van je horen, dames... Ik ben daar toch wel erg benieuwd naar. Ik zal alle mailtjes naar mijn mailadres (zie hiernaast onder "mail me") beantwoorden.

6 opmerkingen:

  1. ook bij wat dikkere dames heb je zeer aantrekkelijke exemplaren rondlopen.
    is ook gen schande als het in het begin wat onwennig gaat. jou kennende heeft je mannetje goed werk afgeleverd bij haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dan weliswaar een vrouw die niet verwaarloosd word en/of hunkert naar iets, ik zorg wel goed voor mezelf :-), maar door de contactjes op het internet met in mijn geval mannen, lijkt het wel of getrouwde of samenwonende stellen niet echt met elkaar praten, want ik krijg elke keer te lezen dat de vrouw geen seks meer wil :-)
    O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @OV: denk je zelf dat die vrouwen echt geen seks meer willen? kan het me zo moeilijk voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Je leest wel eens dat een vrouwtje (helemaal) niet aan haar trekken komt. Ik kan me dát juist zo moeilijk voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @G.J. en Liefhebber, het kan natuurlijk zijn dat de mannen maar wat schrijven (en nu ben ik nogal sceptisch wat ik allemaal te zien krijg), maar in 9 van de 10 reacties die ik krijg op mijn "ad" staat dat moeder de vrouw geen seks meer wil en dat men al jaaaren droog staat.
    Of dat nu wel of niet zo is, kan me eerlijk gezegd niet boeien. Feit is wel dat ik de reactie van de mannen zie en Peter dan dus weer de reacties van de vrouwen.
    Gezien ik niets met vrouwen heb zal ik dat dan weer niet te weten komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn man heeft dat soms ook als we alkaar opgeilen dat de stukken eraf vliegen dat als het eindelijk zover is, hij soms wat moeite heeft. Ik denk dat het inderdaad een mannending is.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...