zondag 8 november 2009

Peter heeft beet!

Ik begin uit mijn griep te komen. Maandag weer werken. Libido is weer als vanouds, ook alweer heerlijk door Peter geneukt en alles werkt daaronder inmiddels ook weer prima.

Peter lijkt beet te hebben met een date. Hij heeft wat datingsites afgestruind en heeft nu mailcontact met een kandidate. Volgens hem gaat het wat worden. Ik merk aan hem dat hij nerveus is. Hij heeft meiden genoeg geneukt, maar zo vanuit het niets met iemand naar bed is toch weer iets heel anders, dat voel ik zelf ook wel aan. Ik heb dat nooit gedaan. Ik heb het altijd alleen maar gedaan met iemand die ik vertrouwde en dus al vaker heb gezien. Hij is er heel open in naar mij en dat maakt mij weer geil. Ik weet dat ik hem niet verlies hieraan en dat maakt dat ik me er ook heerlijk opgewonden bij kan voelen.

Ik ben benieuwd wat hij te vertellen heeft als hij haar in bed heeft gehad... ik kan nauwelijks wachten en voel nu de kriebeltjes al in mijn buik. Hij moet nog maar een paar goed oefenen op mij.

1 opmerking:

  1. toppie dat je er weer bovenop begint te komen!

    een date voor peter, klinkt spannend...
    laat hem idd maar goed oefenen op jou. hihi

    en over je nieuwe toppertje: je ziet jezelf al tussen die dames zitten? hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...