dinsdag 10 november 2009

Libido weer helemaal terug

Heerlijk nu mijn libido wee helemaal terug is. Ik voel me geil vandaag, gewoon zonder reden of oorzaak. Ik heb zin om me door John te laten nemen, en door Peter en door allebei. Ik heb ook zin om met Els te vrijen, en het Gerda en met allebei. Met Gerda had ik een afspraak staan, maar is niet doorgegaan, omdat ze ziek was geworden. Ik fantaseer er wel eens over om haar in ons avontuur met John en Els te betrekken. Zij houdt ook van kerels. Misschien ooit als het met John en Els nog wat vertouwder is geworden...

Peter nog even uitgehoord, ik ga er niet te veel over schrijven hier, dat zou ik niet integer vinden, maar het is een vrouw van maar liefst 51 (hihi). Ik ben benieuwd hoe het onze gigolo zal vergaan.

2 opmerkingen:

  1. als ze een lekker wijf van 51 is en het een beetje klikt met haar, zal die gigolo van jou zich wel redden. hihi

    en heerlijk dat je libido weer terug is!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet uit eigen ervaring dat leeftijd helemaal niks zegt. Ik heb zelf regelmatig sex met een vrouw van bijna 51 en ze doet niet onder voor mijn andere sexpartner die pas 27 is.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...