woensdag 3 september 2008

Afspraak gemaakt met John en Els

Ik heb even met Els aan de telefoon gehangen vanmiddag. Waarom? Om een afspraak te maken. Ik kwam haar in de supermarkt tegen en we vonden het allebei gezellig om weer eens met zijn viertjes bij elkaar te komen. Heeft zij daar hetzelfde beeld bij als ik? Ik weet het niet. Ik hoop het alleen.

Thuis even op de kalender gekeken en toen gebeld. Het gaat aanstaande zaterdag gebeuren, onverwacht snel dus al. Bij mij, want zij zitten in de rommel van een nieuw parket. Ze konden wel even wat afleiding gebruiken met die troep in hun eigen huis. Hun plan was om zaterdag alles helemaal af te werken, maar dan zou de afspraak weer een paar weken naar achter geschoven worden in verband met verjaardagen, bedrijfsuitjes, weekendje weg, andere bezoekers over de vloer, blah blah blah. Zo gaat dat...

Gaat het gebeuren zaterdag? We zien wel. Ook zonder seks was het altijd gezellig met hen, maar er is de vorige keer natuurlijk wel wat gebeurd. Gaan ze zich verontschuldigen en zeggen dat dit eigenlijk toch niks voor hen is? Ook dan blijven het hele aardige mensen voor me die ik graag in mijn vriendenkring houd. Ik voel me behoorlijk onzeker op dit moment.

Dus zaterdag wordt het spannend. Ik heb er een heel nerveus gevoel over. Ik ga niks forceren, maar Peter en ik zijn er in ieder geval klaar voor.

4 opmerkingen:

  1. oe spannend hoor, sonja!
    leef met je mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal voor jullie duimen...en voor mijzelf ook eigenlijk. Want je weet het altijd zo opwindend op te schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop op zegen ,als het niks wordt toch verder genieten Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg spannend dat soort dingen, weet er alles van :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...