maandag 22 september 2008

Mijmering over onze relatie met John en Els

Het avondje met John, Els en Peter zit nog steeds volop in mijn hoofd. Ik heb Els een paar dagen geleden gesproken en ze vertelde me dat zij en John ook heel enthousiast zijn over hoe we met elkaar omgingen die avond. Het is een heerlijk idee te beseffen wat er allemaal nog kan gaan gebeuren. En ook Peter loopt continu te stralen.

Ik heb veel ervaring met mannen, en John is nu aan het rijtje toegevoegd. Allemaal lekkere mannen in seks, stuk voor stuk. Met vrouwen heb ik wat minder ervaring. Mijn vriendinnetje vroeger op de middelbare school, dat was erg experimenteel allemaal. Haar heb ik na de middelbare school nooit meer gezien. En dan natuurlijk Gerda. Haar zie ik af en toe nog. Gerda heeft me ooit een keer uitgenodigd voor een meiden-orgie. Lang geleden, heel apart, maar ik had verder geen echte relatie met die meiden. En dat is het. Nu komt daar Els bij, denk ik. Het is nog erg voorzichtig, maar het zou zomaar in een stroomversnelling kunnen komen. Als ik die incidentele meiden-orgie even buiten beschouwing laat, wordt Els dus misschien de derde vrouw in mijn leven bij wie we onze vingers in elkaars kutje toelaten.


"Voor Els..."

4 opmerkingen:

  1. Hoi Son,

    Erg spannend allemaal.
    En nogmaals de complimenten voor je schrijfkunsten.
    En je andere kunsten ;-).

    Ik blijf het volgen...
    Veel plezier en genot.

    xxx
    Bassie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoop dat jullie samen nog heel veel plezier gaan beleven.

    ff lekker geil van je kutje genieten, mmmmm....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie laarzen ...
    begint met een N toch? ;-)
    Liefs, B.
    (tot de volgende mail)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je blog pas ontdekt en probeer in te halen wat ik allemaal gemist heb. Hoop je zelfs een keer te ontmoeten. Denk dat de "chemie" er van beide kanten zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...