vrijdag 18 februari 2011

Nog een nachtje slapen...

Morgen om 19:30 komt Hester hierheen om me op te halen. Ik kijk er enorm naar uit, het tintelt overal. Wat wil ik me graag laten nemen door die twee kerels. Ze mogen me helemaal verslinden, al hun geilheid op me loslaten, met al hun lusten helemaal los gaan op me, grrrrrrr... Nog even geduld.

En Peter? Dit vind het best, hij komt gewoon vanavond naar met toe en wacht me fijn op als ik zaterdagnacht weer terug kom. Dat hebben we al afgesproken. Dan mag hij me ook nog een keer nemen als ie wilt.

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk Sonja! Ik kijk uit naar je verslag!

    A.R.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanavond al lekker voorverwarmen, nietwaar? :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mocht je voor een gesloten deur staan....bij ons in Breda :-))) schroom niet hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super voor je dat ook Peter meegaat in dit avontuur. Een supporter.
    Geniet morgen van je avontuur en laat ons lekker meegenieten...met jouw roes achteraf...

    Eric

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet !
    En laat ons snel mee genieten
    XXX
    A&K

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat je genoten hebt, ik ook want in mijn fantasie deed ik mee :-)
    kus leon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dont forget the pics van die geile gasten!? als ze met hun harde wapen bij je naar binnenschuiven!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...