vrijdag 11 februari 2011

Afspraak staat! Weer naar die knullen met Hester!

Ik heb met Hester gebeld en we gaan volgende week zaterdagavond naar de twee "jonge hengsten" in Breda!!!!!! Heerlijk, ik ben er nu al geil van. Ze zijn ergens halverwege de twintig en kunnen er wat van, ontzettend uithoudingsvermogen. Eentje heeft inmiddels vaste verkering, maar hij heeft er geen enkel probleem mee om samen met zijn vriend Hester en mij onder handen te nemen. Wat heb ik hier een zin in, zeg. En we zijn van plan er een mooi spel van te gaan maken, "vangertje", kijken of het ze lukt ons te neuken terwijl wij ons daartegen verzetten. Hester ziet het ook helemaal zitten, de troel.

9 opmerkingen:

  1. Stond ik maar in jou schoentjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg de indruk dat die jongens het zwaar gaan krijgen. Ik vind het zo leuk om ook andere vrouwen te zien die gaan halen waar ze naar verlangen. Wat dat betreft zijn de tijden gelukkig veranderd. Je schrijft heerlijk opwindend Sonja. Ik lees je avonturen graag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik hoop dat die bredase hengsten jullie goed doordekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sonja!
    Inderdaad, nlij dat je er weer bent. Ik zal aan je denken een Zaterdag avond. Ik kijk nu al uit naar je blog over deze "date" !!!

    Liefs
    Ingrid
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaa Sonja! super! blij voor jou, geniet er maar schaamteloos van :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik hoop dat je er weer van genoten hebt, kan haast niet wachten op je verslag...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Sonja, nog één dagje....kun je het nog volhouden? Veel plezier morgen....Ik benijd die gasten..grr

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mmm shameless....geniet ervan meid

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...