maandag 20 december 2010

Vrije dagen

Ik ben de komende periode een paar dagen heerlijk vrij. Familiebezoekjes en Peter natuurlijk veel om me heen.

Het fijne gevoel van die vrije dagen in het vooruitzicht laat het kriebelen in mijn buik. Ik heb voor de kerstdagen niet zoveel concrete plannen. Natuurlijk lekker met Peter geilen en misschien proberen iets te regelen met John en Els om weer eens te swingen. We plannen dat niet vaak zo voor een hele avond, maar het is die paar keer wel heel fijn geweest.

En als dat er de komende dagen niet van komt dan kan ik natuurlijk toch nog even gaan slettebakken bij John; kort rokje en hoge hakken en hij is zó verkocht. Lekker een beetje hoereren en me goed laten nemen door hem, zodat ik er weer even tegen kan.

En ik heb ook wel zin om weer eens naar Breda te gaan met Hester, misschien doen we dat wel, onszelf weer eens helemaal laten uitwonen door die twee jonge hengsten (zo noemen we ze, en dat zijn ze ook)...

Ja, Sonja heeft de voorjaarskriebels nu al te pakken, hihi, zin in ruige seks, brrrrr.

2 opmerkingen:

  1. @Sonja, klinkt goed wat er op het 'menu' staat :-)
    Vooral dat ruige is een toppertje! :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je eens geen zin in 'iets' nieuws? Of een nieuwe... ;-) Laat maar weten, want zo wat kerstsex zie ik ook wel zitten met een hete tante als jij. Voorlopig te bereiken als GB

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...