vrijdag 24 december 2010

Gisteren heerlijk door John genomen

Ik me gisteren even lekker door John kunnen laten nemen. Ik was vrij en heb 'm gewoon ge-sms-t: "Heb je zin? Ik ben vandaag alleen thuis." Binnen een halve minuut antwoord: "16:00 uur, trek je iets geils aan?" En ik weer: "Voor jou altijd. See you."

Kort rokje dus, zwarte naadkousen, nieuwe dijhoge laarzen (alleen voor dit soort gelegenheden, te hoerig voor gewoon op straat), zwart kanten slipje zonder kruisje. Ik doe dit alleen maar voor mijn intieme vrienden waar ik heel vertrouwd mee ben. Nog even alle schaamhaartjes helemaal verwijderd, laten glimmen met verzorgende crème, geurtje op.

Hij was er 5 voor vier al. Heerlijk hoe hij naar me stond te kijken, dat verlangen en die geilheid naar mij, magnifiek! Ik liet mezelf bekijken, aangenaam gevoel om zijn handen over mijn dunne truitje, zonder beha ertussen direct op mijn borsten te voelen drukken. Verstijvende tepels, stroompjes van daar naar mijn onderbuik, warm gevoel aan mijn lipjes. Nouja, de normale lichamelijke reacties als een man me begeert en me aanraakt. We hebben het fijn in de huiskamer op de bank gedaan, gordijnen dicht, gekleurde lampjes van de kerstboom aan. Voelen aan elkaar, zijn broek langzaam opengemaakt, zijn hand aangenaam over mijn dijen, vinger door de opening van mijn slipje, hemels gevoel, nat. Uiteindelijk hij zij schoenen, broek en slip uit, overhemd openhangend, ging met een heerlijke erectie voor me staan, ik met mijn mond eromheen, zijn warme eikel tegen de onderkant van mijn tong (zááááálig), met mijn handen aan zijn kaalgeschoren zak, zachtjes pulserend in zijn knikkertjes knijpen en de reactie daarop met mijn lippen aan zijn penis voelen... Lekker een tijdje bezig geweest zo, tot ik het niet meer hield en hem van onder in me wilde voelen. Ik duwde hem wat opzij, ben gebukt aan de bank voor hem gaan staan en heb me zo laten nemen door hem. Met al mijn kleding nog aan, door de opening van mijn slipje. Allebei heerlijk klaargekomen, kousen en slipje wat vies geworden door zijn sperma, maar dat heb ik inmiddels weer in een sopje schoongemaakt; dan kan ik Peter daar ook weer mee verleiden. John is een van de weinige mannen die zonder condoom bij me naar binnen mag, we hebben daar afspraken over, we vertrouwen elkaar daarin en we gaan daar heel bewust mee om.

Heerlijk om deze uiterst intieme zaken van mezelf weer hier met iedereen te delen, dit dagboek op Internet is wat dat betreft een echte libidoversterker. Op het moment dat John me neukte ging het al door mijn hoofd dat straks de hele wereld de details van deze intieme ontmoeting zou kunnen lezen. Een soort Sonja's WikiLeaks... Het idee dat misschien zelfs mijn buurman het wel leest, zonder te weten dat ik het ben... grrrrr, ik voel het in mijn kutje.

3 opmerkingen:

  1. @Sonja, het is weer een spetterend geil verhaal....mijn nummer is.... :-) Fijne 'b'eestdagen :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de kerst is iig al goed begonnen bij jou. ik wens je verder nog meer hete kerstmomentjes toe!

    het moet een heerlijk gevoel zijn dat john zo intiem in jou mag "komen"....
    ik zie dat neukpartijtje zo voo me.
    je beschrijft het zoals altijd weer zo beeldig, sonja!

    zit er gewoon spontaan van te rukken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja..
    Heerlijk weer....Ik zie het net als m n voorganger ook helemaal voor me...!
    Heerlijk zulke sms-jes he ?
    Hoop dat je met Oud en Nieuw ook zo een lekker geil verhaal kan vertellen. Dat je / jullie bv om precies 12 uur zijn klaargekomen ofzo....hmmmm

    Ik kijk er naar uit!
    Ingrid
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...