woensdag 11 augustus 2010

Terug van vakantie

Het was even stil, maar ik ben sinds een paar dagen weer terug van vakantie. Het was heerlijk, en mijn geilheid kent letterlijk geen grenzen. Het warme weer stimuleerde mijn libido erg sterk (en het is al zo hoog).

Me veel door Peter laten neuken, vooral 's-morgens voor het opstaan en dan met dat lekkere gloeiende gevoel in mijn vagina de dag beginnen.

Veel gewandeld en af en toe ook een beetje stoute buitenseks; tijdens picknick op een stil plekje in bos, korte broek en slip uit, op mijn rug op het kleed, benen wijd en me laten likken onder de ruisende bomen. En als wederdienst natuurlijk aan zijn zalige instrument gezogen. Maar ook gewoon alleen maar relaxed naast elkaar gelegen met de hand bij elkaar in de broek, en genieten van elkaars spelende vingers aan onze genitaliën; dat is zóóóóó lekker en onstpannend, zo buiten in de zon, en het voelt zóóóó stout met al die ritselde geluiden van het bos om ons heen.

En nu weer terug naar het gewone leven.

5 opmerkingen:

  1. @Sonja, welcome back! Op naar het trainingskamp.... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had je al een tijdje gemist.
    je hebt je gelukkig goed weten te vermaken "in de bosjes". hihi
    welkom terug!
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer lekker bent..
    laat ons meegenieten...

    x m_kleinhartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geil toppertje heb je weer uitgezocht, sonja! zou je wel ddor een paar kerels gedekt willen worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om zo de dag te beginnen. Fijne vakantie heb je gehad zo te lezen. En waar was je dit jaar beownderen?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...