donderdag 19 augustus 2010

Mailvriendinnetje weer terug

Sinds kort heb ik weer contact met een heel geil mailvriendinnetje. Heerlijke meid met wie ik in het verleden mailde, maar wat een beetje was stil komen te vallen. Ik ga natuurlijk niet van alles vertellen over haar, eigenlijk ga ik hier helemaal niks over haar vertellen, alleen wel dat ze op een trio uit is met twee van haar mannelijke minnaars die ze graag ook met elkaar wil zien vrijen.

Ik heb het nooit met twee mannen gedaan die het ook met elkaar doen. Bijzonder, ik vind het lekker als er twee (of meer) mannen met mij bezig zijn en heb er nooit zo over nagedacht hoe het zou zijn als ze ook met elkaar vrijen. Bij John en Peter zit dat er niet in, die willen alleen mij en Els neuken (en Hester, en welke vrouw dan ook, de boeven, hihi) maar ze zullen nooit seks met elkaar of een andere man bedrijven schat ik zo in.

Ik vind het heerlijk hoe Peter met zijn subtiele ritmewisselingen kan neuken (ik ben verliefd op zijn pik, ik zuig er ook heel graag op) en hoe John zich altijd nogal dierlijk op mij uitleeft. En ik vind het ontzettend opwindend als dat gebeurt in elkaars aanwezigheid, als anderen zien hoe stevig ik genomen word en zich er ook een beetje mee bemoeien (handjes, mond); ook met Els en Hester erbij. Die schaamteloosheid ten opzichte van elkaar vind ik enorm opwindend. Dat is waarschijnlijk mijn exhibitionistische instelling.

Enfin, ik vind het fijn dat ik weer contact met mijn mailvriendinnetje heb om wederzijds dit soort dingen met elkaar te bespreken en te delen. Dikke kus...

9 opmerkingen:

  1. lijkt me ook wel heel geil, een triootje met 2 bimannen.
    ik hoop dat ze een paar leuke kerels kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heerlijk om 2 vrouwen met elkaar bezig te zien en daar zelfs lekker tussen te zitten, mmmmmm

    Ik ben zelf 100% hetero en kan me niet voorstellen dat ik die grenzen ooit zal verleggen. Waarom bi-vrouwen mij wel opwinden en bi-mannen niet.....that's who I am..
    Dus Sonja, ik sluit me bij Peter en John aan :-) en sta te popelen om jou, al dan niet samen met hen en Hester en Ingrid (en Els..) lekker te verwennen :-P

    Kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja, hoe zou jij het vinden om een man te neuken met een strap on... een hele andere ervaring neem ik aan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bespreek je alleen dingen met haar of zijn jullie samen ook wel eens lekker bezig geweest?
    Je hebt al een lekker cluppie zo, maar als je je verzameling wil uitbreiden dan sluit ik me graag bij jullie aan hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja

    Zoals je weet spreek ik uit een kleine maae zeer geile ervaring inmiddels...Het is een heerlijk geil gezicht om 2 mannen ook met elkaar bezig te zien...En ze dan ook nog "te helpen".
    Of alleen maar toe te kijken...!
    En Bassie.....dank je wel hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dikke kus terug,
    en eh...mijn foto is geplaatst;)
    Geil er maar lekker op,
    Liefs, B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sonja, daar was ik je toch kwijt geraakt, maar gelukkig heb ik je weer gevonden.
    Sonja telkens wanneer ik je lees ben ik zo jaloers op je in de goede zin van het woord.
    Dit wil ik ook Son.En nog steeds ben ik op" zoek" naar twee heren die elkaar al kennen en ervaring hebben.Liefst boven de vijftig.
    Dominant en die van aanpakken weten.
    Ik ben gebonden maar, kom niet van mijn droom los en zou het zo graag een keer echt willen mee maken. Twee mannen of meer mannen die me zouden willen nemen.

    Wie o wie wil mijn droom uit laten komen? Ik kan alleen overdag weg ,en t liefst rond of richting Rotterdam of Roosendaal.
    Zijn er heren ? Mail dan naar Sonja, die heeft mijn mailadres.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Anoniem, Goed dat je Sonja weer hebt gevonden! Als Sonja 'haar blog-team' samenstelt dan krijg je volgens mij de dag van je leven. Die droom is dan gween bedrog :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oe!
    geil toppertje heb je weer uitgezocht, sonja.
    jij en gerda, oohhh mmmm....
    er kwispelt alweer iets hards tussen m'n benen...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...