woensdag 19 november 2008

Rokje

Dit is niet het rokje dat ik afgelopen zondag bij John aan had, maar wel het rokje dat ik daarna, na het douchen, bij Peter droeg. Een rokje waar ik niet mee over straat ga, maar waarmee ik wel in huis mijn mannetje zo lekker op me weet te maken. Inclusief mijn nylon kousen en inclusief het heel klein stukje bloot bovenbeen tussen de bovenkant van mijn kousen en de onderkant van het rokje. Yes, zo kort is dat ding. Hoerig, hè? Ik wilde toch Peter weer even geil op mij maken toen hij van Els terugkwam. Hihi, raar hè.


Mijn kortste rokje...

8 opmerkingen:

  1. Mmm wat ben je toch een heerlijke hoerig meisje Sonja. Ik lees je blog al een poosje en je weet me iedere keer weer super geil te krijgen. Ik ruk mezelf lekker af na jou geile praatjes... mmm ik zou de heerlijke geur van je kutje wel eens willen opsnuiven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alweer een stijve pik achter de PC als ik jouw blog lees. mooi en geil opnieuw. het blijft een geil digitaal feestje. Deze Peter is een bofkont (en de rest van de figuranten evenzeer). ik blijf hier komen....

    jebb

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik krijg een loeiharde paal van jouw gebuk, sonja...
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha....
    mooie foto Sonja.
    Als je zo voor peter stond zal ie Els wel dadelijk vergeten zijn(op dat moment).

    Dat klinkt misschien raar, maar ik denk dat het ergens toch een normale reactie van jou was hoor.

    Kusjes
    Fan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja Sonja,

    Geen enkele man zou zo'n prachtige aanblik en dito outfit onberoerd laten. Ik zwijmel weer eens weg met een enorm ruimtegebrek in mijn broek....

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat alle mannen hiervoor al gezegd hebben :-)
    Kom je ook nog eens op mijn blogje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sonja, wat een heerlijke blog! Ik ben zojuist een eigen erotische blog begonne, en werd bij het uitloggen automatische op die van jou geattendeerd - leuk he?

    Ik hoop dat die van mij net zo lekker wordt als die van jou .....

    Groetjes, verwonder en geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sonja toch! heb ik mij net even teruggetrokken om de spanning even kwijt te raken, zie ik deze foto weer van jou! Kan ik weer overnieuw beginnen. Je maakt me onverzadigbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...