maandag 3 november 2008

Reactie van Peter op Els en mij

Ik heb het Peter in geuren en kleuren verteld, wat er woensdagavond tussen Els en mij was voorgevallen. Het was een hele nieuwe dimensie voor hem. Dat zijn eigen geile vrouwtje lesbisch intiem is geweest met een vrouw waar hij zelf seks mee heeft gehad. We hebben dezelfde vrouw laten klaarkomen. Ook voor mij is dat een nieuwe dimensie. Peter en ik hebben een gemeenschappelijke lover.

Hoe moet dat voor Els voelen? Altijd trouw aan John geweest, misschien daarin gevangen in haar schuchterheid. En nu ineens twee seksmaatjes erbij met medeweten en goedkeuring van haar man. Ik kan me voorstellen dat ze van John accepteert dat hij met mij naar bed gaat omdat zij nu zelf ook met mij naar bed gaat. Dat geeft haar waarschijnlijk een stukje vertrouwen in mij. En dat ze en passant ook met mijn vrijer naar bed mag, zowel van mij als van John, versterkt dat vertrouwen waarschijnlijk alleen nog maar.

Peter raakte erg opgewonden toen ik hem van Els en mij vertelde. Het is heerlijk dat hij daar zo positief in zit. En ikzelf vind het razend opwindend dat ik een lesbisch contact heb met een vrouw waar Peter ook nog wel vaker zijn prachtige geslacht diep in zal begraven, ongetwijfeld tot extatisch genoegen van hen beide. En ik word ook helemaal geil van het idee dat de lekkere man van diezelfde vrouw mij regelmatig zal gaan berijden. Want voor mij is John geen man om mee te praten, maar een man om je intens door te laten neuken.

Ons weekend heeft dus in het teken gestaan van praten en fantaseren over John en Els. En al dat opgewonden vuur moest zo nu en dan natuurlijk even geblust worden. En dan geniet ik weer met volle tuigen van mijn eigen geile vrijertje, die lekkere onverzadigbare vent die me met zijn perfecte ritme-variaties zo heerlijk kan laten komen.

2 opmerkingen:

  1. he meis,

    wat fijn dat het zo kan he?
    Dat jullie viertjes, die zoveel liefde en zoveel geilheid te geven hebben, dat nu aan elkaar kunnen gaan geven. En dat iedereen daar vrede mee heeft en er gelukkiger door wordt. What a wonderful world zing ik nu in mezelf :)
    Veel liefs, B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je er allemaal achter staat, dan is het ook extra lekker he, sonja?

    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...