vrijdag 11 januari 2008

Gisteren was weer zo'n dag


Gisteren had ik het weer. Ik stond 's-morgens vroeg op met een geilheid in me, die nauwelijks verdraagbaar was. Of dat normaal is en of meer vrouwen dat hebben weet ik niet. Maar mij overkomt het dus zo af en toe.

Ik heb me in bed voor ik opstond eerst klaargevingerd. Daar was niet veel voor nodig. Voor ik naar mijn werk ging nog een keer. En op mijn werk nog eens twee keer op het toilet. Die twee keren waren moeilijk omdat ik mijn stemgeluid moest smoren tijdens de orgasmes.

Ik heb thuis gelijk Peter maar gebeld om hem van mijn toestand op de hoogte te brengen. Hij kent mij inmiddels wel en hij weet wat er dan van hem verwacht wordt. Daarom ben ik ook zo blij met hem. Ik maakte het voor hem ook een beetje aantrekkelijk door een lekkere stevige lippenstift op te zetten en hem poedelnaakt op te wachten. Mijn rode hoog gehakte open pumps waren het enige dat ik aan had. Ik weet dat hij me graag in nylons en korte rokjes ziet, maar om hem zo expliciet naakt op de bank zittend op te wachten moet hem toch ook wat doen stel ik me zo voor.

Hij heeft het goed gedaan. Ik heb me eerst voorover gebukt aan hem aangeboden. Als hij zo achterlangs in mijn vagina glijdt vinden we allebei het lekkerst; of noem het het geilst, omdat het zo heerlijk dierlijk is. Daarna heeft hij echt beestachtig zijn best gedaan om mij te verlossen van mijn losgeslagen libido. Terwijl hij zijn zaadlozingen iedere keer wist tegen te houden heeft hij het gepresteerd om me in een uur tijd volkomen suf te neuken. En dat moest ook om mezelf terug te vinden...

Daarna is hij weer weggegaan en ben ik na een hete douche lekker voldaan nagloeiend op bed gaan liggen lezen tot ik in slaap viel.

"Mijn bips"


4 opmerkingen:

  1. ooohh sonja....

    heb een harde lul gekregen van jouw hete avontuur van gister en jouw lekkere bips.

    sorry, vind je toch niet erg?

    mooie vrouwen die zo bukken als jij en hun lekkere kont naar achteren steken, roepen nou eenmaal dierlijke lusten in me op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen denk ik dat je in die toestand in staat bent om heel ver te gaan. Dat als de situatie het maar een klein beetje zou toelaten je (vrijwel) iedere pik zou nemen. Wat dierlijk geil Son. Ik wou dat ik je zo was tegengekomen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Trouwens Son, zijn er collega's van je die je 'zo' kennen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettende geile kont heb je. Die zou ik graag eens lekker volspuiten!

    Dikke natte kus op je kut!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...