maandag 27 juni 2011

De zon doet me goed...

Toch weer even iets leuks te melden. Gisterenmiddag toe de zon begon te schijnen ben ik even met Peter naar een leuk plaatsje gereden. Een stadje dat we goed kennen maar hier redelijk ver vandaan licht. Geen bekenden van ons daar dus. Daar zijn we op een terrasje wat gaan drinken. Kort zomerjurkje aan, blote benen. En het was - eerlijk waar - Peter zijn idee en niet het mijne, maar ik droeg geen slipje. Leek hem wel spannend, nou, en mij ook wel...

Heerlijk daar gezeten met al die andere mensen en mensen die voorbij liepen, terwijl ik de wind tegen mijn blote poesje voelde waaien. Ik kan je vertellen dat dat heel spannend en heel opwindend is.

In de auto was het al uit. Peter reed en we hadden dikke voorpret toen ik in het verkeer mijn jurkje af en toe hoog genoeg optrok om bij eventuele gluurders geen enkele onzekerheid te laten bestaan over of ik een kaal kutje heb of niet.

We hebben geen gluurders betrapt in de auto, maar op het terras weet ik het zo net nog niet, want ik zat schuin van het tafeltje af en echt niet de hele tijd netjes met mijn benen over elkaar.

18 opmerkingen:

  1. Ooh Sonja, wat moet dat een geil aanzicht zijn geweest. En dat briesje tegen je lipjes moet je nog geiler gemaakt hebben, nietwaar?

    Doet me denken aan een autorit van ons vanaf de Belgische kust naar huis in het zuiden van Nederland een paar jaar geleden. Allebei opgegeild door de zomerse aanblik en weinige kledij. Hop, broek open in de auto en daar werd mijnheer gepijpt, langzaam, tergend langzaam. Een Renault Grand Espace dus je zit wat hoger, maar de blikken van de mensen voor de stoplichten.....een hoofd zien verdwijnen spreekt tot de verbeelding nietwaar? Uiteindelijk tot aan huis zo 'gemarteld' waar we vervolgens een 'feestje' hebben gehouden.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geil son,

    Ik kan wel raden wat er later thuis gebeude.... Het idee...... lekkerrrr.
    Zoen A.R.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoe zat je er dan bij als je niet netjes met je benen over elkaar zat?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik je niet gezien heb geile donder!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!!!

    Liefs
    Ingrid
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel spannend; ik daagde vroeger mijn vriendin wel eens uit een afspraak, zonder slip, met mij te maken. Ik fantaseerde er op los maar zij vond het tocht te gewaagd. Jammer voor haar en voor mij.
    Jouw verhaal deed mijn gevoelens weer op laaien.
    Kiefs Paul

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Sonja, hier moet ik vaker langskomen. Bijzonder lekkere verhaaltjes hier, en dan dat grotje van jou ....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sonja,

    Ben jij misschien Fleur achterna gezeild???

    Rustelooz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sonja.. ben jij weg?? Hoedat zo?Waar zit je? Mis je verhalen meis.

    *loesje*

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En toen was het stil, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Sonja,
    Je blog is leuk om te lezen! en de bewerkte foto's vind ik spannend en goed gedaan. Waren er maar meer vrouwen zoals jij, die niet moeilijk doen en gewoon genieten! Als geoefend gluurder kan ik het wel waarderen als dames zonder slipje lopen (te soppen). Ik heb als tekenaar/schilder wel kinky dames in mijn atelier op bezoek gehad en vroeg dan of ze zonder slipje en bh wilde aanbellen, geheid waren ze gelijk al helemaal opgewonden.
    groeten, Sander

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beste Sonja,
    Je hebt net als in de website van Lydia http://www.pbase.com/lydia/image/ van die prachtige benen!
    Misschien inspireren haar foto's jou om ook weer wat foto' te plaatsen!
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. verdorie Sonja, jammer dat je niet meer updeet. maar goed, als jij je hier beter bij voelt, moet je dat zo doen, dan snap ik dat. ik ben zooooo benieuwd of je je in Breda weer lekker hebt laten pakken door je hengsten (jaloers!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja, aan alles komt een eind. Jammer hoor. Ik was ook wel benieuwd naar Sonja's laatste escapades.
    Maar wellicht dat de overtreffende trap zich niet meer liet overtreffen. Dan wordt het al gauw een herhaling van zetten.
    Ach er zal vast nog wel een afscheidsberichtje volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lekkere site dit zeg, complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag is het een jaar geleden dan Sonja’s postings op deze site ophielden. Geil Nederland in verwarring achterlatend.
    Wat kan er gebeurd zijn? Niemand die het weet.

    Sonja, je leest dit - zeker weten! Kom terug! We hebben je nodig! Een heerlijke Brabantse vrouw die gek was op drie dingen: neuken, neuken en neuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mag ik die Brabantse vrouw eens uitnodigen om mij persoonlijk te mailen op het mailadres dat in de rechterkolom hier staat?

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...