maandag 26 april 2010

I am alive!

Lieve dagboeklezers, ik ben er nog. Kijk maar... (foto door Peter buiten in de tuin genomen)


From behind...


Vandaag weer een erg geile bui, en dat komt omdat ik gisteren door John én door Peter genomen ben. Els was een dagje naar haar moeder, John stond 's-middags voor de deur, Peter was ook bij mij en het leek de heren wel leuk om een middagje met mij te gaan spelen.

Het was John die ongegeneerd in het bijzijn van Peter tegen me zei dat hij wel zin in me had (duh, ik snap ook wel waarom hij langs kwam, niet om te klaverjassen). Ik werd alleen al doordat hij dat zei geil. Ik keek naar Peter en herhaalde John zijn woorden:

"Hij heeft zin in me, Peter."

Peter kreeg weer die grijns op zijn gezicht: "Zin in een triootje, Son?"

Ja, daar had Son wel zin in, in een triootje, wat moest je anders op zo'n zondagmiddag met twee geile mannen in huis...

Boven in mijn slaapkamer hebben ze me tijdens schaamteloze betastingen van al mijn kleren ontdaan en liefelijk op mijn bed gegooid.

John, met zijn handen aan mijn genitaliën voelend: "Wat ben je toch een lekker geil ding..."

Peter, aan de rand van het bed met zijn broek op zijn knieën en zijn geslacht tegen mijn mond: "Zuig hem maar stijf, zodat ik je lekker kan neuken."

Ik zoog Peter en voelde hoe John me vingerde. Ik wilde gesandwicht worden en liet vol overgave toe dat ze zich aan me verlekkerden zodat ze goed hitsig werden om me zo gretig mogelijk met zijn tweeën tegelijk te kunnen neuken. Ik had zin in die kerels, vreselijk veel zin. En die kerels blijkbaar in mij, ze kropen zowat in me.

Ik genoot van de twee mannen die zo heerlijk met me geilden. Ze verwenden me, met zoenen, strelen, aaien, beffen en vingeren. Ik ging op handen en knieën zitten en liet ze overal aan me komen, af en toe een penis in mijn vagina en in mijn mond. Ik weet niet meer of het John of Peter was, maar ik voelde hoe mijn kontje met een paar vingers werd voorbereid op een penetratie. We namen de houding aan, ik liet eerst Peter in mijn kontje komen en toen John in mijn kutje... Oef... Dat is zo geil om te voelen, zo intiem ook tussen die twee lichamen. Genoten heb ik met volle teugen. En daarom heb ik vandaag een geile bui, want zo'n storm blijft dagenlang door mijn lichaam woeden.

22 opmerkingen:

  1. Het ultieme genot jij weet wat het is om zo door twee genomen te worden, waar ik nog steeds alleen maar van dromen moet.
    Sonja, door jouw verhaal hier begint het weer te kriebelen. Zulke dromen uit te kunnen laten komen. Jij boft echt meis!

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk blog, ook voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk lichaam en wat een zalige tepels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Sonja, wat een heerlijk kort verhaaltje, heerlijk om te lezen hoe walgelijk je kan genieten, de foto is trouwens ook zalig, kan me voorstellen dat John en Peter zo walgelijk veel van je willen en kunnen genieten en Els snap ik ook helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. God Son, wat ben je toch een lekker ding. Wat een heerlijk lichaam en die tepels dan, wat een heerlijke kanjers!! Logisch dat jouw mannen niet van je kunnen afblijven.
    Geniet nog maar lekker van die storm...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja, goed dat je weer een berichtje geplaatst hebt. En wat een lekkere foto!
    Als je eenmaal gegrepen bent door je avonturen, kun je niet wachten op het volgende bericht. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sonja ...
    Ik ben blij dat je er weer bent! En wederom heb je weer een verhaal voor me dat ik denk mmm wanneer gaat het mij gebeuren? Voorlopig droom ik er nog steeds van...maar weet zeker...gaat geen jaar meer duren hoor haha !
    Hoop snel weer wat te lezen van je.
    En uhm...mooie foto !
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Loes en Ingrid
    Voor een vrouw moet het niet zo moeilijk zijn dit mee te kunnen maken. Zat mannen, waar je nog uit kan kiezen ook, die dat wel eens met een vrouw zouden willen beleven. Mss vormt de thuissituatie een probleem en blijft het een droom?

    @Ingrid
    Mocht je droom uitkomen, zou je dat dan met ons willen delen? Mss eventueel via deze site, als Sonja dat wil tenminste...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Loes en Ingrid...
    "Make your dreams come true" zou ik zeggen:-P

    @Sonja, wat een lekker geil verhaal alweer. En complimenten voor de foto, spreekt tot de verbeelding..;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sonja, ik heb me heerlijk verlekkerd aan je verhaaltje en me op je foto afgetrokken. Die tepels, kon ik daar maar aan zuigen!!! xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Sonja,
    We hebben genoten van je meest recente avontuur.
    met als resultaat dat de spetters, letterlijk!!!, in het rondvlogen tijdens onze wilde neukpartij.
    liefs H&M

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik word zo bloedjegeil van je prachtige lijf, sonja!
    je lekkere kont, mooie benen, slanke figuurtje, strakke tietjes, teveel om op te noemen.

    droomde vannacht van jou en deze schitterende foto (je bukt zo lekker) en ik werd er wakker van met een stijve.
    moest er ff uit om mezelf te ontladen. godver wat een lekker wijf ben je, son!

    je weet een man goed hitsig te krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Sonja, Wat goed om weer van je te horen; dacht dat er vervelende dingen gaande waren.
    Jan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O Sonja, wat heerlijk dat je er weer bent en dat je je geile belevenissen met ons deelt. Ik heb de laatste paar weken 's avonds voor het slapen gaan, in bed, zo vaak je weblog gelezen, hopend op een nieuw berichtje, en je bent er weer, yes!

    Elke keer als ik je berichtjes lees, word ik zo geil, en eigenlijk ronduit jaloers. Hoe lukt je dat verdorie toch, om uit alle hoeken en gaten mannen te trekken die naar je lijf verlangen? En ook nog gesandwicht, door de jongens in Breda én je eigen Peter en John, jij bofkont!

    Als ik je weblog lees, komt er een enorm verlangen in me los om ook weer te gaan hoeren en sloeren. Ik ben een gezonde jonge vrouw en nu ik single ben zou ik nu rond moeten neuken als een wilde. Maar aan de ene kant wil ik het niet, omdat ik in praktijk seks niet van liefde kan scheiden, en aan de andere kant ziet men mij ook niet staan. Te serieus of te degelijk of... zucht... Maar ja, op deze manier komt dat trio of lekker rotzooien met een vrouw er nooit van...

    Tot het moment dat ik voor mezelf heb besloten hoe ik het anders ga aanpakken, vermaak ik me dan maar met je weblog. Ik ben zo blij dat je er weer bent, Son! XXX G

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Sonja,

    wat een geweldige foto siert je blog. Een vrouwenlijf gemaakt voor seks... Ik heb groot respect voor je vrijmoedigheid, verrukkelijk jezelf met al je verlangens. Daar kunnen veel vrouwen een voorbeeld aan nemen *grijns*

    M.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Anomiem

    Je schrijft:

    "Tot het moment dat ik voor mezelf heb besloten hoe ik het anders ga aanpakken, vermaak ik me dan maar met je weblog. Ik ben zo blij dat je er weer bent, Son! XXX G"

    Als je contact wilt - laat het weten aan Sonja, zij weet me te vinden.


    XXX K

    BeantwoordenVerwijderen
  17. @Sonja, Buiten het feit dat jij een toppertje bent en dit verhaal ook weer een top aantal reacties voortbrengt is "je toppertje" niet zichtbaar... Altijd weer benieuwd naar wat jij een topper vindt ;-)

    Volgens mij zou jij met een iets grotere groep kerels helemaal uit je dak gaan....niet waar? :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik kan het toppertje van 1 mei anders prima zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. idd lekker plat en geil...
    Eindelijk een stomme Java update gevonden, die de boel om zeep hielp :-(
    Nu weer genieten en dromen :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker Sonja..krijg zowaar een stijve van je verhaal en foto
    Groetjes,
    Henk

    henkdenktenk2 at hotmail com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik zou je kutje wel eens willen zien lijkt me erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...