donderdag 22 oktober 2009

Gewoon even over mijn schaamlippen

Ik stond gisteren voor de spiegel. Ik pakte er een stoel bij en heb eens goed gekeken. Naar mijn schaamlippen, zoals Peter die altijd voor zich ziet.

Persoonlijk vind ik dat mijn kutje er een beetje "uitgewoond" uit begint te zien. Het is iets waar ik normaal eigenlijk niet zo op let, maar het is ooit echt allemaal wel strakker geweest. Komt dat van alle seks? Hoe vaak heeft er een penis in liggen stomen en stampen? Dat is niet te tellen. Maar toch denk ik dat het niet alleen daardoor komt. Ik zie er zo zachtjes aan ook mijn leeftijd in terug. Mijn twee vriendjes in Breda vonden het opwindend dat mijn kutje er wat minder strak uitzag. Het spreekt bij die knullen blijkbaar toch wel tot hun hitsig makende verbeelding om samen een geil uitgewoond loedertje te mogen berijden. Toe maar jongens, neem me maar lekker.

En als ik merk hoe gretig mijn vriendjes, Peter en John voorop, er nog steeds hun lieve dingetje in willen schuiven vind ik het allemaal wel best.

5 opmerkingen:

  1. je kutje is nog strak genoeg om al die harde hengstenpikken leeg te melken. hihi

    de jongens zullen er vast niet ontevreden over zijn. mag je best trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sonja, wat een mooi blog heb jij toch. Leuk dat je deze typisch vrouwelijke overpeinzing met ons deelt. Heel herkenbaar. Ik kijk ook regelmatig naar mijn kutje ( daar blijft het meestal dan niet bij ;-). Ik krijg complimenten van mannen dat ik lekker strak ben, maar soms denk ik ook, zeg je dat omdat je opgewonden bent of ik denk zou dat niet gaan veranderen dan. Ik heb ooit iets gelezen van Erica Jong (schrijfster van 'het ritsloze nummer') die schreef over onze kutjes. Zij zegt dat wij uiterlijk met het ouder en rijper worden natuurlijk veranderen, maar dat onze kutjes in vergelijking met het andere aftakelingsproces heerlijk jong van uiterlijk blijven. Daar houd ik me dan maar aan vast. Ik en mijn sexpartners genieten er tenminste nog steeds van alsof ik een jong strak pubermeisje ben. Wat ook scheelt dat ik geen kinderen gebaard heb. Een zwaar geschapen man of een groot kinderhoofdje, ja dat is denk ik toch wel een verschil. Dan gaat de rek er wel enigszins uit vertellen vriendinnen met kinderen mij. Maar daar hoeft de plezier in sex niet minder om te zijn toch? Ik zie in ieder geval niets in schaamlipcorrecties, hoe ver kun je gaan!
    Veel kijk en speelplezier, ik lees je blog altijd met veel zusterlijk plezier. Je bent echt een inspiratiebron.
    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja Son, ik heb je lippen natuurlijk niet gezien, maar wat moet er aan veranderd zijn? Beginnen ze te rimpelen? Dat kan ik moeilijk geloven, ze worden continu vochtig gehouden. Volgens mij is er voelbaar geen verschil en voelen ze nog net zo zacht en glad als vroeger.
    'Lubberen' ze uit, m.a.w. worden ze langer? Daar zou ik geen bezwaar tegen hebben. Ik houd van grote binnenste schaamlippen en ik denk met mij nog veel meer mannen. Je kunt ze dan zo heerlijk in je mond zuigen. Bovendien vind ik het zó mooi als ze lekker uitsteken en ze zich om een uittrekkende pik vastzuigen.
    Maak jezelf niets wijs. Maar misschien komt het omdat ik geen vrouw geen vrouw ben en kijken vrouwen er anders tegen aan?
    Zeg maar gewoon dat ze er lekker getraind uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lijkt me heerlijk om je lebberkutje eens te mogen aanschouwen

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...